اخبار داغ

حضور میلیونها دلداده امام حسین(ع) در کربلا

حضور میلیونها دلداده امام حسین(ع) در کربلا
یکی از بزرگترین اجتماعات بشری یعنی پیاده روی اربعین در سرزمین عراق در حال برگزاری است و میلیونها دلداده اباعبدالله(ع) در کربلا حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با فرا رسیدن ماه صفر، یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات بشری یعنی پیاده روی اربعین در قلب خاورمیانه، سرزمین عراق برگزار می‌گردد. در این مراسم بسیاری از مسلمانان به‌ویژه شیعیان و محبان اهل بیت (حتی از سایر ادیان ابراهیمی) به یاد اهل بیت امام حسین (ع) و شهدای واقعه عاشورا قدم در مسیر معنوی اربعین گذاشته تا ضمن زیارت حرم نوه پیامبر (ص)، اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی را به تمام عالم نشان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

زائران از اقصا نقاط دنیا به کربلا آمده اند. آنها از هرگوشه و کنار با طی مسافت زیاد به شوق امام مظلوم در کربلا حضور پیدا کرده اند.

,

این تجمع میلیونی نمایانگر وحدت صفوف و تمسک به حبل المتین در برابر کینه توزان و ظالمان و غاصبان صهیونیست است. این زائران تحت لوای ابی الاحرار(ع) در کربلا حضور یافته اند.

,

در این مراسم پیر و جوان و زنان ومردان حضور دارند و بیماری و ظلم حکام هرگز آنها را از این مسیر بازنداشته است. آنها آمده اند که با امام حسین(ع) تجدید عهد کنند.

,

پوشش رسانه ای اربعین

,

واحد رسانه ای آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد که ، حدود ۵۰۰ کارت برای حضور خبرنگاران برای پوشش مراسم اربعین در کربلا صادر کرده است.

,

اسامه بدر الجنابی، مدیر مرکز هماهنگی رسانه ای آستان حضرت عباس(ع) گفت که بنابر این کارت ها، خبرنگاران می توانند در آستان های مقدس امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و منطقه اطراف آن آزادانه آمد و شد داشته باشند و تصویربرداری کنند.

,

به گفته این مسئول آستان مقدس حضرت عباس، کارت صادر شده برای خبرنگاران نزد آستانهای مقدس عباسی و حسینی و دستگاه های امنیتی معتبر است.

,

الجنابی تصریح کرد که اقدامات لجستیکی ویژه برای استقبال از خبرنگاران و نهادهای رسانه ای عربی و خارجی برای پوشش اربعین انجام شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه