اخبار داغ

کارشناس حوزه بین‌الملل :

تلاش آمریکا برای ماجراجویی در اوکراین

تلاش آمریکا برای ماجراجویی در اوکراین
کارشناس حوزه بین‌الملل با بیان اینکه آمریکا دنبال ماجراجویی در اوکراین است، گفت: روسیه به راحتی اجازه نخواهد داد که آمریکا به ماجراجویی خود در کی‌یف ادامه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عماد آبشناس در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به دخالت ایالات متحده آمریکا در درگیری‌های نظامی در اوکراین اظهار کرد: این واقعیت که آمریکا در اوکراین دخالت نظامی دارد انکارناپذیر است و مقامات این کشور نمی‌توانند ادعای «مشارکت نداشتن در اوکراین» را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی اضافه کرد: قطعاً ناامنی موجود در اوکراین محصول حمایت آمریکا از این کشور و ارسال تسلیحات است، البته روسیه نیز اسناد این موضوع را دارد، بنابراین آمریکایی‌ها نباید انکار کنند.
,
 
,
این کارشناس حوزه بین‌الملل یادآور شد: مقامات آمریکا علناً اعتراف می‌کنند که از ارتش اوکراین حمایت کرده‌اند و امکانات لازم را در اختیار این ارتش قرار داده‌اند.
,
 
,
آبشناس با اشاره به اینکه هر کجای دنیا جنگی به وجود می‌آید قطعاً پای آمریکا در میان است، ادامه داد: آمریکایی‌ها تاکنون تمام تلاش خود را برای تبدیل اوکراین به یک پادگان آموزشی برای از بین بردن سلاح‌های منسوخ و آزمایش جدید ناتو و مقابله با تسلیحات روسی انجام داده‌اند.
,
 
,
وی تبیین کرد: آمریکایی‌ها حاضر به پایان یافتن مناقشات اوکراین نیستند و سعی دارند با حمایت از کی‌یف به عملیات انتحاری روی بیاورند و همانطور که سال‌ها در باتلاق جنگ افغانستان و عراق گیر کردند این بار هم می‌خواهند در اوکراین بمانند.
,
 
,
این کارشناس حوزه بین‌الملل خاطرنشان کرد: قطعاً حضور نظامی آمریکا در اوکراین برای این کشور گران تمام خواهد شد و روسیه به راحتی اجازه نخواهد داد که آمریکا به ماجراجویی خود در کی‌یف ادامه دهد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه