اخبار داغ

سرمایه گذاری ۷۰ میلیون یورویی شرکت ایتالیایی در معادن فلورین خراسان جنوبی

سرمایه گذاری ۷۰ میلیون یورویی شرکت ایتالیایی در معادن فلورین خراسان جنوبی
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از سرمایه گذاری ۷۰ میلیون یورویی شرکت ایراسکوی ایتالیا در معادن فلورین و فرآوری این ماده معدنی در خراسان جنوبی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عباس جرجانی امروز در نشست سرمایه گذاری شرکت ایراسکو در معادن فلورین استان با بیان اینکه شرکت ایراسکو در کشور ایتالیا ثبت شده و در حوزه تامین ماشین آلات فرآوری و صنایع معدنی فعالیت دارد افزود: در فاز اول این سرمایه گذاری، تولید حدود ۴۰ هزار تن آلومینیوم فلوراید در شهرستان طبس پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: این سرمایه گذاری همچنین با همکاری شرکتی در ایتالیا صورت خواهد گرفت که در این راستا شاهد تحولی بزرگ در بخش فرآوری ماده معدنی ارزشمند فلورین و صنایع مرتبط با این ماده معدنی به ویژه آلومینیوم فلوراید در استان خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه آلومینیوم فلوراید به عنوان یکی از مواد اولیه تولید آلومینیوم، در حال حاضر وارد کشور می‌شود که در صورت تولید داخلی، کشور از واردات این کالا بی‌نیاز خواهد شد گفت: فلورین و سایر مواد معدنی مورد نیاز برای تولید آلومینیوم فلوراید در داخل استان وجود دارد و مشکلی برای تامین مواد اولیه در این خصوص نداریم.

,

جرجانی با بیان اینکه معادن فلورین استان در دو شهرستان طبس و نهبندان است، گفت: بیشترین ذخایر فلورین کشور در حال حاضر در خراسان جنوبی وجود دارد.

,

وی افزود: در راستای برنامه ریزی هر چه بهتر و منسجم‌تر در خصوص سرمایه‌گذاری در این زمینه، جلساتی با حضور معدنکاران و خریداران و مصرف‌کنندگان ماده معدنی فلورین در داخل کشور به ویژه تولیدکنندگان حوزه آلومینیوم برگزار خواهد شد.

,

گفتنی است؛ نشست سرمایه گذاری شرکت ایراسکو در معادن فلورین استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، معاون توسعه معادن و صنایع معدنی ایمیدرو و به صورت ویدئوکنفرانسی با مدیر عامل شرکت ایراسکو در کشور ایتالیا برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه