اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد:

عملیات الی بیت‌المقدس در یاسوج شبیه‌سازی می‌شود

عملیات الی بیت‌المقدس در یاسوج شبیه‌سازی می‌شود
عباس آسمند از شبیه سازی عملیات الی بیت المقدس در شهر یاسوج خبر داد و گفت: ۴هزار و ۷۸۳ ریز برنامه دفاع مقدس در استان اجرایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس عباس آسمند در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: این هفته فرصتی است تا بتوانیم با بررسی این موضوع به عنوان یک موضوع استراتژیک با نیازهای جامعه یک ارتباط پیوستگی عمیق برقراری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی با بیان اینکه دفاع مقدس چراغ راه و فرماندهی امام خامنه ای یک گنج است گفت: عاشورا در چند ساعت رخ داد و برای همیشه ماندگار شد، اگر به لحظه لحظه دفاع مقدس نگاه کنیم متوجه می شویم که از این دفاع می توانیم برای تغذیه فکری برای نسل آینده و حال استفاده کنیم.
,
 
,
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه علت تداوم جنگ باید برای مردم تبیین شود تا نگذاریم ارزش های انقلاب اسلامی کم‌رنگ شود گفت: خبرنگاران در این میان نقش مهمی دارند  چرا که دفاع ادامه دارد و هرروز می بینیم کشور مورد هجمه و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی ضروری است.
,
 
,
آسمند بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی در استان اجرایی می شودکه ۶۲ برنامه اصلی و ۴ هزار و ۷۸۳ ریز برنامه امسال در سراسر کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می شود.
,
 
,
وی گفت: تجلیل  و سرکشی از خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان، تولید و انتشار ۲۲ کتاب با موضوعات دفاع مقدس، تولید و انتشار آثار در فضای مجازی، برگزاری کارگاه های آموزشی و هنری،  برگزاری نمایشگاه های ترکیبی و تخصصی دفاع مقدس، نگارش مقالات مختلف راهبردی، تحقیقات پژوهشی به چرایی جنگ، همایش ها و متینگ های تخصصی، تبلیغات محیطی،پخش برنامه های مختلف از صدا و سیما  از جمله برنامه هاست.
,
 
,
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: برجسته ترین این برنامه ها شامل آیین تجلیل از پیشکسوتان و خانواده های عرصه  دفاع مقدس درتاریخ ۳۰ شهریور ماه است ۴هزار رزمنده و ۲ هزار خانم که خانواده شهدا هستند در استان تجلیل خواهد شد، و رهبر انقلاب به صورت زنده صحبت خواهند کرد.
,
 
,
آسمند گفت: دومین برنامه مهم رژه حماسی و اقتدار نیروهای مسلح استان است که برگزار می شود، سومین برنامه مهم در این هفته شبیه سازی عملیات الی بیت المقدس در شهر یاسوج توسط تیپ ۴۸ فتح انجام می شود،زمینه برگزاری این شبیه سازی فراهم است.
,
 
,
وی افزود: در  پایان این شبیه سازی برنامه  شب های شیدایی توسط صدا و سیما برگزار خواهد شد، یادواره های شهدا به صورت استانی و شهرستانی برگزار می شود از جمله این یادواره برگزاری یادواره  هزار و ۵۲۰ شهید تیپ ۴۸ فتح است.
,
 
,
آسمند با اشاره به اینکه خاطره گویی و روایت گری فرماندهان دفاع مقدس را داریم که در ۱۴۲ مدرسه  استان برگزار و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در سراسر استان به این موضوع اختصاص داده می شود افزود: عطرافشانی گلزارهای شهدا و تجلیل از خانواده های شهدا، از ۱۵ کتاب رونمایی می شود ، تولیدات زیادی در فضای مجازی منتشر خواهد شد، آثار همایشی و نمایشنامه های شهری اجرایی خواهند شد، خوانش ده ها کتاب صوتی پخش خواهد شد.
,
 
,
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، خاطره گویی در ادارات و سازمان ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اهدای کتاب های حوزه دفاع مقدس به مدارس از دیگر برنامه های این هفته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه