اخبار داغ

۶ هزار تُن کودشیمیایی در انبارهای هرمزگان ذخیره‌سازی شد

۶ هزار تُن کودشیمیایی در انبارهای هرمزگان ذخیره‌سازی شد
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هرمزگان گفت: در حال حاضر بیش از 6 هزار تن کود شیمیایی در انبارهای این شرکت ذخیره سازی شده است تا کود شیمیایی به موقع در اختیار کشاورزان و بهره برداران استان قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ فرزاد استاد مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هرمزگان ظهر امروز در حاشیه همایش ترویجی و معرفی محصولات سبد کودی در گفت‌وگوی رسانه ای در بندرعباس اظهار کرد: برگزاری همایش‌های دوره‌ای آموزشی و ترویجی و معرفی محصولات سبد کودی بخصوص با حضور شرکت‌های دانش بنیان، گامی در حمایت از شرکت های تولیدکننده کودهای شیمیایی، قرارگرفتن کودهای آلی و زیستی در سبد کودهای کشاورزان، کوتاه کردن دست واسطه ها و فروش مستقیم کود به کارگزاران و کشاورزان توسط شرکت‌های تولید کننده کود است.

وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور با بیش از 90شرکت تولیدکننده کود تفاهم نامه دارد.این شرکت ها، تکمیل کننده سبد کودی در بخش کودهای غیرتکلیفی(غیر یارانه‌ای) هستند.

استاد با بیان این که بیش از 1400 تنوع کودی در کشور وجود دارد، بیان داشت: این محصولات دارای تائیدیه استاندارد از آزمایشگاه مجهز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان  هرمزگان با 65 کارگزار و عامل فروش در سراسر استان، وظیفه تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی مخصوصا کود شیمیایی را برعهده دارد گفت: در حال حاضر بیش از 6 هزار تن کود شیمیایی در انبارهای این شرکت ذخیره سازی شده است تا کود شیمیایی به موقع در اختیار کشاورزان و بهره برداران استان قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه