اخبار داغ

فعال رسانه‌ای:

مسئولین از پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن عبرت بگیرند

مسئولین از پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن عبرت بگیرند
مهدی متین گفت: مسئولین از پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن در خصوص موضوع مهسا امینی عبرت بگیرند و برای استقلال فضای مجازی تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی متین، فعال رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: پروپاگاندا یا جوسازی رسانه‌ای معضلی خطرناک است، زیرا که تبلیغات، اطلاعات هماهنگ و عمدتاً ساختگی و جهت‌دار است که برای بسیج افکار عمومی بازنشر داده می‌شود و اطلاعات با هدف نفوذ بر افکار و عقاید مخاطب ارسال می‌گردد، وقتی این معضل تشدید می‌شود که مسئولین و نخبگان جامعه اغوا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: در قضیه فوت مهسا امینی می‌بینیم چگونه بسیاری از مسئولین بلند پایه و خواص جامعه بیانیه می‌دهند و پیش داوری می‌کنند و در موارد بسیار مهم‌تر سکوت می‌کنند.
,
 
,
متین افزود: سلبریتی ها نیز با جریان رسانه ای همراه شدند و با زیر سوال بردن اقدام مجریان قانون، آب در آسیاب دشمن ریختند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: این اولین جوسازی رسانه ای نیست و قطعا آخرین آن نیز نخواهد بود و باید برای حربه های رسانه ای دشمن در روزها و سال های آتی تدبیر اساسی اتخاذ شود.
,
 
,
وی گفت: مردم نیز بر موج این جوسازی رسانه ای دشمن سوار شدند و نا آگاهانه مجریان قانون که هدفشان خدمت به کشور است، را زیر سوال بردند.
,
 
,
متین ادامه داد: این توطئه دشمن با پخش محتوای دروبین‌های مداربسته پلیس نقش بر آب شد، امّا این مهم باید برای مسئولین و نخبگان تلنگر و درسی باشد تا فریب جوسازی رسانه‌های بیگانه و نرم‌افزارهای خارجی را نخورند و فکری برای ولنگاری در فضای اطلاع‌رسانی و مجازی کنند تا دشمن نتواند هر چند روز موضوعی ساختگی را برای تضعیف جمهوری اسلامی علم کند و آرامش روانی مردم را برهم زند.
,
 
,
این کارشناس تاکید کرد: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و همگانی کردن اینترنت سالم باید مهمترین اولویت امروز مسئولین ما باشد، زیرا هدف دشمن از پر رنگ کردن جریان مهسا امینی، بی ارزش کردن حجاب به عنوان ارزش بود.
,
 
,
وی افزود: هیچ حجاب اجباری ای در کشور وجود ندارد و مردم آزادانه زندگی می کنند، رعایت حریم و حجاب تنها برای حفظ ارزش زن است.
,
 
,
متین گفت: دشمن چون از بی حجابی زن در کشور خودش ضربه خورده، می خواهد زن مسلمان ایرانی را نیز بی حجاب کرده، از این طریق بنیان خانواده را نابود کند و فسادهای اخلاقی را جامعه گسترش دهد.
,
 
,
این کارشناس ادامه داد: یکی دیگر از ابعاد جوسازی رسانه ای دشمن از موضوع مهسا امینی، تزریق روحیه نا امیدی بین بانوان جامعه بود، اینکه زنان در ایران با داشتن حجاب سرافکنده هستند، در صورتی که این موضوع اصلا صحت نداشته و مهمترین هدف اسلام از حجاب زن، حفظ جایگاه و ارزش اوست.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین از پروپاگاندای رسانه ای دشمن در خصوص موضوع مهسا امینی عبرت بگیرند و برای استقلال فضای مجازی تلاش کنند.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه