اخبار داغ

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

عدم امکان اجرای طرح کارت شهروندی در کرمانشاه پیش از بازگشایی مدارس/ اجرای طرح مذکور با اتوبوسهای کنونی ممکن نیست

عدم امکان اجرای طرح کارت شهروندی در کرمانشاه پیش از بازگشایی مدارس/ اجرای طرح مذکور با اتوبوسهای کنونی ممکن نیست
مهدی احمدی گفت: اجرای طرح کارت شهروندی در کرمانشاه با اتوبوس های کنونی امکان پذیر نیست و باید اتوبوس های جدید وارد مدار شوند تا بتوانیم این طرح را اجرا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به اهمیت الکترونیکی کردن پرداخت کرایه اتوبوس و تاکسی در کرمانشاه، گفت: در سال های اخیر با توجه به گسترش خدمات الکترونیکی در کشور، توسعه کارت‌های هوشمند و استفاده از این کارت‌ها در شبکه حمل و نقل عمومی شهری مورد توجه قرار گرفته است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه افزود: اگر این طرح اجرایی شود، پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس هم از طریق همین کارت انجام می شود.

احمدی گفت: در این راستا تا کنون جلسات متعددی برگزاری شده است و تلاش می کنیم زیرساخت های اجرای این طرح را اجرایی شود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه اذعان داشت: استفاده از این کارت ها علاوه بر تسهیل پرداخت‌های خرد، هزینه‌های دیگر از جمله ضرب پول و ... را کاهش می دهد که این امر نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

وی خاطر نشان کرد: اما اجرای این طرح در کرمانشاه با اتوبوس های کنونی امکان پذیر نیست و باید اتوبوس های جدید وارد مدار شوند تا بتوانیم این طرح را اجرا کنیم.

احمدی بیان داشت: ۵۳ دستگاه اتوبوس جدید قرار بود به استان کرمانشاه اختصاص داده شود اما تا کنون تنها ۷ دستگاه آن وارد استان شده و تا زمانی که تمام این دستگاه‌ها وارد استان نشوند امکان اجرای طرح "کارت شهروندی" وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به درخواست بالای کل استان‌های کشور، در حال حاضر به صورت قطره چکانی این اتوبوس ها را در اختیار ما قرار می دهند و اگر تعداد اتوبوس ها طی ماه‌های اخیر به ۲۰ دستگاه برسد می توانیم اعلام کنیم این طرح اجرایی می شود.

احمدی بیان داشت: یکی از خواسته های ما این بود که قبل از بازگشایی مدارس این طرح اجرایی شود اما این امکانات را دولت باید در اختیار ما قرار دهد البته این که پس از ده سال شروع کردند که اتوبوس های جدید را در اختیار ما قرار دهند جای شکر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه