اخبار داغ

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد:

شهروند بجنوردی دو کودک را از میان دود و آتش نجات داد

شهروند بجنوردی دو کودک را از میان دود و آتش نجات داد
محمد حسن صحراگرد گفت: صبح امروز در جریان یک فقره آتش سوزی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی واقع در گلستان شهر،که منجر به حبس شدگی دو کودک تنها شده بود که با اقدام به موقع شهروند وظیفه شناس نجات پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن صحراگرد، مدیرعامل آتش نشانی بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: با دریافت خبر آتش سوزی در گلستان شهر بجنورد،امدادگران  از ایستگاه شماره پنج بی درنگ به محل حادثه شتافته و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,


وی ادامه داد: سر و صدای کودکان تنها در منزل که درب روی آنها قفل شده بود، باعث شد تا شهروند وظیفه شناس بجنوردی،قبل از رسیدن آتش نشانان، درب را از قسمتی شکسته و کودکان 8 و 4 ساله را از شکاف ایجاد شده خارج کند.

,
,


این مقام مسئول توضیح داد: آتش نشانان با ورود به محل حادثه کار لکه گیری آتش را که از قسمت آشپزخانه شروع شده بود،آغاز و با تخلیه دود و ارائه توصیه های ایمنی و تهیه گزارش به کار خود پایان دادند.

,
,


مدیر عامل آتش نشانی بجنورد، ضمن تقدیر از عکس العمل به موقع این شهروند وظیفه شناس، از تمام شهروندان درخواست کرد تا هیچ وقت کودکان خود را در منزل تنها نگذارند.

,
,


وی ادامه داد: در شش ماهه گذشته این دومین حادثه مربوط به کودکان تنها در منزل است که باعث آتش سوزی و حادثه شده است،که خوشبختانه با اقدام به موقه شهروندان و آتش نشانان ختم به خیر شده است.

,
,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه