اخبار داغ

در پی بحران آب رخ داد؛

تلاش‌ مافیای محیط زیست برای تحریک کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها

تلاش‌ مافیای محیط زیست برای تحریک کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها
در بحران بی‌آبی و تشنگی شهر یاسوج برخی سلبریتی‌های فضای مجازی و مافیای زیست محیطی با تحریک مردم به دنبال افزایش تنش آبی با تجمعات غیرقانونی در سد تنگ سرخ هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس روز گذشته مصادف با اربعین حادثه کربلا که امام حسین(ع) و یاران باوفایش با لب عطشان به شهادت رسیدند تا این روز حماسه ای در تاریخ بشریت باشد تجمعی کاملا غیر قانونی بر روی آب توسط عده ای محدود در اطراف سد تنگ سرخ شهرستان بویراحمد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

خارج از همه موضوعات برگزاری این تجمع در این روز عزیز و آن هم بر سر آب ابهامات بزرگی را برای مخاطبان ما ایجاد کرد و از این رسانه خواستند تا روشنگری که از رسالت رسانه  است را دردستور کار قرار دهیم.

,

در اولین گام از این گزارش پیگیر مجوز دار بودن این تجمع ساختارشکنانه در روز اربعین از سوی مسئولان سیاسی و امنیتی استان شدیم که به اتفاق به غیرقانونی بودن این تجمع از سوی مسئولان استانی و شهرستانی اشاره شد و در ادامه به سراغ چرایی برپایی این تجمع می رویم.

,

در روزهای گذشته فعال زیست محیطی کهگیلویه و بویراحمدی که از تهران با حضور و بروز در فضای مجازی خود را داعیه دار آب تنگ سرخ می داند از مردم  این استان دعوت کرد تا در روز اربعین بدنبال مطالبه گری از اجرا نشدن سد تنگ سرخ باشند سدی که در روزهای تشنه مرکز این استان می تواند مُسکنی بر درد های مردم باشد.

,

دعوت این فعال مجازی و در ادامه زیست محیطی که بخش عمده ای از فعالیت هایش را از طریق شبکه های توئیتر و اینستاگرام پیگیری می کند برای شهروندان تشنه شهر یاسوج خوشایند نبود تا برخی از چهره های اصلاح طلب و بعضا ناآگاه از مزیت های سد تنگ سرخ وی را در این تجمع غیر قانونی همراهی کنند، البته تلاش این فعال مجازی برای ثبت نشدن تصاویرش در این تجمع خود جای سوال و ابهام است.

,

شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج که سالهاست با رنج بی آبی و ناپایداری آب شرب دست و پنجه نرم می کند، این روزها بیش از گذشته چشم انتظار ساخت سد تنگ سرخ برای تامین پایدار آب شرب، کشاورزی و صنعت است، سدی که به طور حتم می تواند آینده مناسبی را برای مرکز استان در حوزه آب ، کشاورزی، صنعت و گردشگری رقم بزند.

,

تحریک مردم روستاهای اطراف سد تنگ سرخ و بازی با کلمات برای احساساتی کردن مردم از ابتدای فعالیت سد تنگ سرخ در دستور کار این فعال مجازی و زیست محیطی قرار گرفته تا این فرد هرگز بدنبال ارائه راهکاری برای تامین آب شهر یاسوج نباشد و بدون شک اگر راهکاری وجود داشته باشد مسئولان می توانند با کار کارشناسی از آن برای رفع بحران بی آبی از آن استفاده کنند.

,

بدون شک نا آگاهی از مزیت های سد تنگ سرخ برای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد توسط برخی افراد و سیاسی کاری، عامل اصلی همراهی این تعداد محدود در تجمع روز گذشته است و اگر به این افراد بگوییم راهکار شما برای تامین آب پایدار شهر یاسوجی که بیشترین مهاجرت را در میان مراکز استان ها تجربه می کند چیست؟ هرگز پاسخ قانع کننده ای نداشته و تنها اجرا نشدن این سد را ملاک کار می دانند، در صورتی که یاسوج به آب شرب، صنعت و کشاورزی نیاز دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه