اخبار داغ

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد؛

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در کرمانشاه

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در کرمانشاه
رامین پهلوانی گفت: در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس بر قیمت پوشاک، کیف و کفش و نوشت افزار و سایر ملزومات دانش آموزی نظارت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت:  اجرای طرح نظارتی بر بازار ویژه بازگشایی مدارس 15 شهریورماه با همکاری دستگاه‌های مرتبط شروع شده و تا 15 مهرماه ادامه دارد.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه افزود: در این طرح بر قیمت پوشاک مدارس، کیف و کفش و نوشت افزار و سایر ملزومات دانش آموزی نظارت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد 8 اکیپ گشت سیار روزانه اصناف بر بازار مدارس نظارت می کنند، گفت: در این طرح نظارتی کارشناسان تعزیرات حکومتی، آموزش و پرورش و بازرسی صمت با اتاق اصناف همکاری می کنند.

پهلوانی گفت: هدف از اجرای این طرح نظارتی ممانعت از گرانفروشی و کم فروشی در کالاهای مورد نیاز خانواده ها از جمله نوشت افزار و کیف و کفش است.

وی گفت: بیشترین میزان تخلف ثبت شده در زمینه گرانفروشی کیف و نوشت افزار بوده است.

این مسئول با اشاره به لزوم اعمال نظارت لازم بر عرضه و جلوگیری از هر گونه تخلفات احتمالی از سوی عرضه‌کنندگان کالاهای مذکور عنوان کرد: درج قیمت مصرف‌کننده بر روی بسته‌بندی محصولات توسط واحدهای تولیدی و نصب اتیکت در محل عرضه توسط نمایندگی‌ها و عوامل فروش، صدور و ارائه فاکتور فروش معتبر توسط واحدهای عرضه کننده لوازم‌التحریر نظیر دفاتر دانش‌آموزی، خودکار، مداد، کیف، جلوگیری از فروش اجباری نوشت‌افزار به‌صورت سبدی به مشتریان و نظارت بر رعایت درصد سود مجاز در مقاطع عمده و خرده‌فروش از جمله موارد انجام بازرسی‌های میدانی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه