اخبار داغ

معاون فنی معاونت امور بهداشتی کرمانشاه خبر داد؛

استمرار ارائه خدمات بهداشتی ۲۴ ساعته تا بازگشت کامل زائرین/ کرونا در کرمانشاه کاهشی شد

استمرار ارائه خدمات بهداشتی ۲۴ ساعته تا بازگشت کامل زائرین/ کرونا در کرمانشاه کاهشی شد
سارا شاه آبادی گفت: ارائه خدمات بهداشتی به زوار اربعین به صورت شبانه روزی تا بازگشت کامل زوار ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز ، اظهار داشت: در حال حاضر شش شهرستان اسلام آباد، پاوه، ثلاث باباجانی، دالاهو، سنقر و گیلانغرب در موقعیت زرد کرونایی و مابقی شهرستانهای استان در وضعیت آبی قرار دارند‌.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر در استان کرمانشاه هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا نداشته ایم، افزود: خوشبختانه شمار موارد ابتلا و فوت ناشی از کرونا در سطح استان نزولی شده است‌.

شاه آبادی همچنین از ارائه خدمات بهداشتی از نیمه شهریور ماه به زوار اربعین خبر داد و تصریح کرد: ارائه خدمات بهداشتی به زوار اربعین به صورت ۲۴ ساعته تا بازگشت کامل زوار ادامه دارد.

معاون فنی معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: 17 مرکز خدمات جامع سلامت از کنگاور تا مرز خسروی خدمات بهداشتی را به زوار اربعین ارائه می دهند.

شاه آبادی همچنین از برپایی یک مرکز جامع خدمات سلامت در مرز خسروی، یک درمانگاه کانکسی متشکل از 12 کانکس، یک چادر سرد به مساحت 80 متر و یک کانکس سرد به منظور درمان گرمازدگی و ارائه سایر خدمات درمانی سرپایی و اولیه خبر داد.

وی خدمات ارائه شده به زوار اربعین را شامل ویزیت پزشک، ویزیت دندانپزشک، ویزیت ماما، سرم تراپی، درمان گرمازدگی، تزریقات، پانسمان، بیماریابی، نظارت های بهداشت محیطی، خدمات آزمایشگاهی، آموزش تغذیه و بهداشت، مشاوره سلامت روان اعلام کرد.

معاون فنی معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: به طور میانگین در هر شبانه روز بیش از 600 نفر از پرسنل بهداشتی مشغول ارائه خدمت به زوار اربعین هستند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه