اخبار داغ

برگزاری جلسه سنترال زون با حضور داورزنی

برگزاری جلسه سنترال زون با حضور داورزنی
جلسه آسیای مرکزی کنفدراسیون والیبال آسیا امروز یکشنبه (27 شهریور) با حضور دکتر داورزنی به عنوان نماینده ایران و همچنین عضو هیات رئیسه آسیا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه سنترال زون با حضور نمایندگان 10 کشور عضو و اعضای هیات رئیسه منطقه مرکزی آسیا ساعت 12 روز یکشنبه 27 شهریور آغاز شد.

در این جلسه دو ساعته که به صورت آنلاین برگزار شد، 12 مصوبه مورد بررسی قرار گرفت که مهمترین آن بررسی فعالیت‌های سال گذشته و برنامه‌ها و میزبانی‌های سال آینده بود. برگزاری مسابقات مردان بزرگسال آسیای مرکزی به میزبانی پاکستان از رویدادهایی بود که در این جلسه پیرامون آن صحبت شد. این مسابقات از تاریخ 24 تا 29 نوامبر(3 تا 8 آذر ماه) برگزار می‌شود.

در ادامه این جلسه دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران پیرامون افزودن گروه سنی زیر 16 سال در تقویم مسابقات آسیای مرکزی صحبت کرد و این پیشنهاد مورد توافق اکثریت اعضا قرار گرفت.

یرمک، دبیر کل فدراسیون قزاقستان و عضو دیگر هیات رئیسه آسیا نیز پیشنهاد قرارگیری مسابقات پیش از تقویم آسیا و جهان را مطرح کرد تا مسابقات سنترال زون با مسابقات داخلی لیگ کشورها همپوشانی نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه