اخبار داغ

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس مطرح کرد:

دروغ‌پراکنی شبکه‌های ضدانقلاب در ماجرای فوت مهسا امینی

دروغ‌پراکنی شبکه‌های ضدانقلاب در ماجرای فوت مهسا امینی
نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: دشمنان همواره منتظر کوچک‌ترین اتفاق در ایران اسلامی هستند تا آن را بزرگنمایی کنند، همچنان که دروغ‌پراکنی شبکه‌های ضدانقلاب در ماجرای خانم امینی مبرهن بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به شایعه‌پراکنی ضدانقلاب و شبکه‌های معاند در فوت مهسا امینی و نسبت دادن آن به مأموران خدوم نیروی انتظامی، اظهار کرد: دشمنان همواره منتظر وقوع کوچک‌ترین اتفاق در ایران اسلامی هستند تا آن را بزرگنمایی کنند، .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
 
,
وی با تاکید بر اینکه دروغ‌پراکنی شبکه‌های ضدانقلاب در ماجرای خانم امینی مبرهن بود، خاطرنشان کرد: هرچند فوت مهسا امینی تأثربرانگیز بود، اما کمیسیون حقوقی و قضائی تا پایان پیگیر ماجرا خواهد بود.
,
 
,
نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس اضافه کرد: این کمیسیون ابعاد ماجرا را پیگیری خواهد کرد و عاملان و مقصران احتمالی را به دستگاه قضائی معرفی می‌کنیم.
,
 
,
نوروزی با اعلام تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در فوت مهسا امینی، یادآور شد: خانم امینی زمانی که در مکان توجیهی حضور می‌یابد، به یک‌باره روی زمین می‌افتد، دستگاه قضائی باید چگونگی وقوع این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.
,
 
,
وی تصریح کرد: نماینده پزشکی قانونی، حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و مسئولان امنیتی در کمیته حقیقت‌یاب حضور خواهند داشت و نتیجه چگونگی مرگ مهسا امینی را به اطلاع مردم خواهیم رساند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه