اخبار داغ

مربی رزمی:

ورزش‌های همگانی خانوادگی در البرز محدود است

ورزش‌های همگانی خانوادگی در البرز محدود است
زهره نظری‌دوست با اشاره به کمبود ورزش‌های همگانی خانوادگی در سطح البرز گفت: هیئت ورزش‌های همگانی استان باید ورزش هایی را به صورت ماهانه برای خانواده‌ها برگزار کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهره نظری‌دوست، مربی ورزش‌های رزمی در استان در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: طبق آخرین آمارها کم تحرکی در سایه همگانی شدن کسب و کارهای مجازی و کرونا در بین زنان در کشور به حدود ۷۰درصد رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: آمار مراجعین به مراکز درمانی ناشی از چاقی و مشکلات عضلانی در کشور به شدت افزایش یافته است.
,
 
,
نظری دوست افزود: امروز با تلفن همراه خود می توانید سخت ترین و دورترین کارها را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.
,
 
,
این مربی با بیان اینکه مسئولین باید ورزش های خانوادگی را در سطح استان افزایش دهند، تصریح کرد: باید در روزهای تعطیل خانواده ها را با فرهنگ سازی به سمت ورزش های گروهی سوق داد.
,
 
,
وی گفت: برخی از بانوان کوتاه ترین مسیرها را نیز با ماشین رفت و آمد می کنند که در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ است.
,
 
,
نظری دوست با بیان اینکه چاقی در حال تبدیل شدن از یک معضل به یک سونامی در کشور است، ادامه داد: چاقی اکنون به معضل بزرگی تبدیل شده و آمار بیماری های فشار خون و دیابت را به میزان قابل توجهی افزایش داده است، اگر جلوی این اتفاق با ورزش و تغذیه سالم گرفته نشود، در آینده با سونامی چاقی روبرو می شویم.
,
 
,
این مسئول تاکید کرد: باید در تمامی محله های کشور بسته های آموزشی تهیه و مردم را از معضلات کم تحرکی آگاه کرد تا بتوان با فرهنگ سازی روند بحران کم تحرکی را کند و یا معکوس کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: هیئت ورزش های همگانی استان، سفیران سلامت مردم هستند و باید با برگزاری برنامه های متنوع ورزش های خانوادگی این رسالت را به نحو احسن انجام دهند.
,
 
,
نظری دوست افزود: عواقب هرگونه کوتاهی، کم کاری و سهل انگاری از سوی مسئولین و اعضای هیئت ورزش های همگانی استان ها به مردم بر می گردد.
,
 
,
این مسئول با تاکید بر اینکه تعداد ورزش های همگانی خانوادگی در سطح البرز و شهر کرج بسیار محدود است تاکید کرد: هیئت ورزش های همگانی استان باید ورزش هایی را به صورت ماهانه برای خانواده ها برگزار کند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر ورزش در اولویت بانوان قرار گیرد، قطعا این عمل (ورزش) در آن خانواده پررنگ می شود بنابراین نقش زنان به عنوان قلب خانه در فرهنگسازی و نهادینه کردن ورزش در خانواده بسیار مهم و حیاتی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه