اخبار داغ

گزارشی از غسالخانه رودبارجنوب؛

ایستگاه آخر زندگی در دومین شهرستان پرجمعیت جنوب کرمان بحرانی است

ایستگاه آخر زندگی در دومین شهرستان پرجمعیت جنوب کرمان بحرانی است
شهرستان رودبارجنوب دومین شهرستان پرجمعیت جنوب کرمان است،اما با این وجود هنوز از وجود یک غسالخانه و سردخانه اموات مجهز محروم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"راه آرمان"امروز در رابطه با سوژه ای با اهمیت گزارشی را تهیه کردیم، که تا کنون درمیان انبوه خبرها وگزارش های رسانه های خبری خطه جنوب کرمان تا حدودی مغفول مانده است.

غسال خانه رودبارجنوب این محیط، این بار سوژه خبرنگار راه آرمان شده است.

با مطالعه این گزارش در میان انبوه خبرهای جنجالی که عمدتاً درچارچوب بازی های قدرت ، تهیه و منتشر می شوند ، پی می بریم که ورای همه این هیاهو های غالباً سیاسی که در برخی رسانه ها به راه می افتد ، زندگی همچنان مسیر معقول و منطقی خود را می پیماید و ساعت شنی عمر هریک از ما ، هر لحظه ، در هر پست و مقام و با هر طرز فکر و رفتار که باشیم ، به سرعت در حال خالی شدن است ، تا سرانجام در زمان مقرر به منزلگاه نهایی رهسپارمان کند. بی اندکی مسامحه!

در این شهر همه چیز برای مردن مهیا نیست!عنوان گزارشی بود که چند سال گذشته خبرنگار راه آرمان نبود غسالخانه و مشکلات آن را از مسئولان مطالبه کرد.

سال گذشته ساختمان رها شده غسالخانه بعد از سالیان به بهره برداری رسید،اما این غسالخانه نه غسال دارد و نه تجهیزات، نبودن غسالخانه و سردخانه مناسب مشکلات مربوط به دنیای پس از مرگ است که رودباری ها از آن گله دارند.

یکی از مهمترین و شاید واجب ترین مراکز در هر شهر و شهرستان ، سردخانه نگهداری اجساد و غسالخانه است که متأسفانه در شهرستان رودبار بدان توجهی نشده و مردم این شهرستان برای غسل و نگهداری اجساد باید به شهرستانهای اطراف بروند.

شهرستان رودبارجنوب دومین شهرستان پرجمعیت جنوب کرمان که روزانه با وجود تصادفات جاده ای هنوز از یک سردخانه و غسالخانه اموات مجهز محروم است.

مردم برای غسل دادن اموات،باید خودشان آب تهیه کنند

محمدی شهروند رودباری تجهیز نبودن غسالخانه را یک مشکل جدی در شهرستان دانست و افزود: در خور شأن دومین شهر پرجمعیت جنوب استان کرمان نیست که مردم آن برای غسل اموات خود به دنبال آب باشند و یا اینکه امواتشان را در سردخانه شهرستان های اطراف نگهداری کنند.

وی افزود: عدم وجود غسالخانه و سردخانه مجهز در شهرستان رودبارجنوب مشکلات بسیاری برای شهروندان به وجود آورده است.
  می طلبد که مسئولان بیش از پیش به خواسته ها و نیازهای مردم توجه کنند و پاسخگوی مطالبات به حقشان باشند،خبرنگار راه آرمان بی صبرانه منتظر پاسخ مسئولان به مردم می ماند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",
,
, راه آرمان,
,
,
,
, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
, مردم برای غسل دادن اموات،باید خودشان آب تهیه کنند, مردم برای غسل دادن اموات،باید خودشان آب تهیه کنند,
,
,
,
,
, راه آرمان,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه