اخبار داغ

موج سواری جدید فتنه‌گران با کلیدواژه "مهسا امینی"؛

از بیداد تابوشکنی‌ها تا تلاش برای آشوب آفرینی‌های گسترده/ بانیان راه‌اندازی گشت ارشاد هم زبان باز کردند!

از بیداد تابوشکنی‌ها تا تلاش برای آشوب آفرینی‌های گسترده/ بانیان راه‌اندازی گشت ارشاد هم زبان باز کردند!
در روزهای اخیر به دنبال انتشار اخباری کذب و بی اساس شاهد هتاکی ها و حرمت شکنی های گسترده فتنه گران و عالم نمایان علیه نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های دینی بودیم که برخورد قانونی با چنین افرادی به دلیل تشویش اذهان عمومی، تابوشکنی های گسترده و وارد کردن اتهام مطالبه ای عمومی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، این روزها همه خبر مرگ "مهسا امینی" را شنیده اند خبری که هزاران هزار دروغ با دسیسه و نیرنگ در آن نهفته شد از ضرب و شتم مرحومه توسط سرهنگی پاسدار که در نیروی انتظامی حضور داشته و البته ماه ها پیش فوت کرده تا اعتراف فردی که هرگز در ناجا خدمت نکرده از جمله این اخبار کذب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

صرف نظر از بازخوانی اخبار کذبی که به رهبری سلطنت طلبان و منافقین با هدف وارونه نمایی ماجرا و تحریک مردم علیه نظام صورت گرفت ماهی گیری از آب گل آلود توسط بانیان راه اندازی گشت ارشاد  و معممینی نا آشنا به دین بار دیگر می خواست زمینه آشوب آفرینی و فتنه گری را ایجاد کند اما این بار هم کور خواندند و دست های پشت پرده شان رو شد.

,

پرده برداری از دروغ های درهم پیچیده آقایان در واقعه فوت "مهسا امینی" یکی پس از دیگری انجام شد از انتشار تصاویر جعلی وداع کادر درمان با مرحومه تا رد شدن فرضیه که نه بلکه نظریه مبتنی بر شکستگی جمجمه وی بر اثر ضرب و شتم و همین برملا شدن ها سبب جدایی افراد فریب خورده از موج سواری اصلاح طلبان شد با این حال از آنجا که چنین افرادی همواره در کمین هستند تا با آمیختن راست و دروغ کشور را به آشوب بکشانند برخورد قانونی با آنها یک ضرورت و البته مطالبه ای عمومی است‌.

,

باید خانواده مرحوم امینی و دستگاه های اطلاعاتی توطئه های دشمنان را برملا کنند

, باید خانواده مرحوم امینی و دستگاه های اطلاعاتی توطئه های دشمنان را برملا کنند, باید خانواده مرحوم امینی و دستگاه های اطلاعاتی توطئه های دشمنان را برملا کنند,

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد، با بیان اینکه در همه دنیا مردم خود را ملتزم به قانون می دانند، اظهار داشت: اگر عده ای خارج از مرز توطئه و فتنه کنند و عده ای هم با بی توجهی حرف آنها را در داخل کشور تکرار کنند سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

,

وی افزود: دستگاه قضایی در کشور ایران اسلامی برای تظلم خواهی افرادی است که به آنها ظلم شده و در این میان اگر نقطه ابهامی هم وجود داشته باشد دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی موضوع را رصد می کنند و به دستگاه قضایی گزارش می دهند و دیگر نیازی به جوسازی و قراردادن مردم در مقابل نظام و دستگاه قضایی نیست.

,

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه قرار دادن مردم مقابل نظام را بدترین جفا به حق جمهوری اسلامی ایران خواند.

,

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: دوربین ها به خوبی تصاویر فوت مرحوم را نشان می دهد که وی دچار مشکل می شود و فوت می کند برهمین مبنا خانواده این مرحوم هم باید اطلاعیه ای شفاف منتشر کند مبادا از این حادثه و پیشامد فتنه ای درست شود.

,

, ,

وی با بیان اینکه باید حساب افرادی که برای تسلیت گویی به خانواده مرحوم آمده اند از اخلالگران و فتنه گران جدا شود، افزود: باید خانواده مرحوم و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی توطئه های دشمنان را برملا کنند.

,

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: رسانه ها و صدا و سیما نقش کلیدی دارند و می توانند دست دشمن را در این زمینه برملا کنند تا مردم بدانند دشمن پشت این صحنه قرار دارد.

,

وی افزود: گاهی اوقات افرادی به دلیل ابتلا به برخی بیماری ها از دنیا می روند و کسی مدافع آنها نیست پس این افراد چرا برای دیگران مدافع نبوده اند.

,

یقه چاک کردن مدعیان اصلاح طلبی هیچ ربطی به ارزش‌های دینی ندارد

, یقه چاک کردن مدعیان اصلاح طلبی هیچ ربطی به ارزش‌های دینی ندارد, یقه چاک کردن مدعیان اصلاح طلبی هیچ ربطی به ارزش‌های دینی ندارد,

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نیز در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: موضوع فوت خانم "مهسا امینی" بهانه ای دست سلطنت طلبان، منافقین و اصلاح طلبان داد که علیه نظام صحبت کنند و در این میان برخی عالم نماهایی هم وجود دارد که بحث شرع و...را مطرح می کنند در صورتی که مساله رعایت حجاب و حدود شرعی جزو قانون و حدود شرعی است ک باید به آن هم می پرداختند.

,

, ,

وی با بیان اینکه اتفاقاتی در جامعه مبنی بر هنجار شکنی، کشف حجاب و قانون شکنی رخ داده درحالی که در زمره قوانین کشور قرار دارند، افزود: از منافقین و سلطنت طلبان انتظار نمی رود اما آیا مدعیان اطلاح طلبی و در بین آن معممین از جمله نوه امام راحل که از این قضایا دفاع می کنند به شرع معتقد هستند ؟

,

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به یادآوری کشیده شدن چادر از سر زنان، پیاده کردن آنها از مترو و پایین انداختن از اتوبوس اشاره کرد درحالی که این افراد سکوت اختیار کرده بودند.

,

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه به تعبیر امام حسین(ع) اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید، تصریح کرد: در جامعه به عفاف و حجاب زنان متدین تعرض شد اما این افراد دم بر نیاوردند پس مشخص است همواره همراه منافقین و سلطنت طلبان بوده اند و از آب گل آلود ماهی گرفته اند.

,

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان هم در این قضیه وارد شدند که البته در این باره پیگیری هایی انجام خواهد شد.

,

, ,

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: اگر این آقایان غیرت داشتند و اکنون هم دنبال مطرح کردن خود نیستند حداقل در استان خود هنگامی که چادر از سر دختر و همسر شهید کشیده شد و عده ای آنجا جمع شدند و مانند جریان یزیدیان هلهله کشیدند چرا از همسر و دختر شهید حمایت نکردند اما امروز برای کسی که در جامعه هنجارشکنی کرده و برخوردی صورت گرفته که معلوم نیست آن برخورد هم منجر به مرگ این خانم شده یا خیر یقه چاک می کنند.

,

وی افزود: به دنبال چنین رفتارهایی معلوم است این افراد برای دنیای خود و هوای نفس شان تلاش می کنند و این موضوع هیچ ربطی به ارزش‌های دینی ندارد‌.

,

به گزارش مرصادنیوز، قطعا به زودی اسناد و مدارک مرتبط با چرایی مرگ" مهسا امینی" منتشر خواهد شد و این بار هم دست بازی گران صحنه برای ملت رو می شود اما برای پایان دادن به هتاکی هایشان  یک بار برای همیشه باید با آنها برخورد شود تا با انتشار هر خبر در فتنه گری و آشوب آفرینی موج سواری نکنند.

, مرصادنیوز,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه