اخبار داغ

آقایان مسئول تکلیف مردم را روشن کنید!

انسداد «جاده باباکلان» شهرستان گچساران توسط اهالی روستا+تصاویر

انسداد «جاده باباکلان» شهرستان گچساران توسط اهالی روستا+تصاویر
بخشدار مرکزی گچساران گفت: صحبت‌هایی با برخی اهالی روستا نیز صورت گرفته است که جاده هم هرچه زودتر توسط اهالی منطقه رفع انسداد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌محمد آقایی، بخشدار مرکزی گچساران در گفت‌وگو با صبح زاگرس؛ در خصوص مسدود شدن جاده باباکلان توسط اهالی این روستا گفت: جاده گچساران به منطقه باباکلان در دو محور توسط برادران خادمی (پیمانکاران پروژه) در حال احداث است که متاسفانه مدتی است که از پیشرفت فیزیکی مطلوبی نیز برخوردار نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: با توجه به بازگشایی فصل مدارس و دانشگاه ها و لزوم تردد اهالی این روستا به مناطق شهری، لذا صبح امروز اهالی روستای باباکلان با توجه به مشکلات بوجود آمده  اقدام به مسدود کردن بخشی از این جاده کردند.

,

بخشدار مرکزی گچساران گفت: هرچند مطالباتی از سوی مردم برای رفع این مشکل در سنوات گذشته نیز مطرح شده بود، بنابراین براساس گزارشی که در این زمینه به متولیان امر و مسئولان ارجاع شد، مقرر شد تا جلسه ای فوری با حضور مسئولان(شورای تامین) برگزار و پیگیری های لازم در این خصوص برای رفع مشکلات مردم هرچه سریع تر نیز انجام شود.

,

آقایی ادامه داد: صحبت هایی با برخی اهالی روستا نیز صورت گرفته است که جاده هم هرچه زودتر توسط اهالی منطقه رفع انسداد شود.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه