اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

شمار زوار اعزامی به اربعین از مرز خسروی به ۲۴۱ هزار زائر رسید

شمار زوار اعزامی به اربعین از مرز خسروی به ۲۴۱ هزار زائر رسید
فریبرز کرمی گفت: تاکنون ۲۴۱ هزار و ۳۵۱ زائر اربعین از پایانه مرزی خسروی به عتبات عالیات اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: تاکنون ۲۴۱ هزار و ۳۵۱ زائر اربعین از پایانه مرزی خسروی به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت اخیر ۲۰ هزار و ۳۸۳ نفر زائر اربعین از طریق مرز خسروی به کشور بازگشتند و  ۱۷۲ نفر نیز از این مرز عازم عراق شدند.

کرمی همچنین از ورود ۶۵ نفر مسافر عراقی به ایران و خروج ۱۲۵ مسافر خارجی از پایانه مرزی خسروی خبر داد.

وی درباره گزارش روزانه وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان، گفت: در شبانه روز گذشته مجموع تردد کلی خودروها در محدوده استان به  ۷۰۸ هزار و۲۷۱ دستگاه رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در شبانه روز اخیر حجم ترددهای خودرویی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هشت درصد افزایش یافت.

به گفته کرمی مجموع ترددهای ورودی به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت اخیر  ۶۴هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو و ترددهای خروجی از استان ۶۵هزار و ۸۲۹ دستگاه خودرو بوده است.

وی افزود: سهم تردد خودروهای سنگین ورودی به استان در شبانه روز گذشته  ۹هزار و ۸۰۴ دستگاه و  خودروهای سنگین خروجی از استان  ۹ هزار و ۷۸۱ دستگاه بوده است.

کرمی تصریح کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۳۱ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری به استان کرمانشاه وارد و دو هزار و ۴۵ دستگاه وسیله نقلیه عمومی هم از استان خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انجام دو هزار و ۸۴۳ سفر جابه جایی مسافر داخل سطح استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه