اخبار داغ

توری که می خواهد ماهی سیاسی صید کند!

تیر نفاق بر پیکر بی جان مهسا امینی

تیر نفاق بر پیکر بی جان مهسا امینی
مرگ اتفاقی مهسا امینی؛ سناریویی کاملا شبیه 13 سال پیش در فتنه 88 است، کشته سازی و نماد شدن این کشته به عنوان مقابله نظام با بی حجابی و بدحجابی، که در نهایت با تحریک احساسات بخصوص زنان بتواند بهره برداری دلخواه آنان را رقم بزند و متاسفانه اصلاحطلبان و برخی چهره ها مثل همیشه در تکمیل پازل دشمن نقش داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ این روزها دشمن در طراحی پیچیده ای که بخش بزرگی از آن سیاسی و بخشی دیگری عملیات روانی است با بازی دادن افکارعمومی بدنبال سنبل سازی برای افکار و مقاصد خود است، روزی از دختری به نام ندا آقا سلطان مجسمه آزادی می سازند، روزی با خودسوزی یک دختر بنام دختر آبی  بهره برداری جنسیتی می کنند و امروز هم با دختری بنام مهسا امینی به دنبال مقاصد سیاسی و نامشروع خود هستتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

بر پایه این گزارش دختری به نام مهسا امینی سه شنبه هفته گذشته 22 شهریورماه که از شهرستان سقز استان کردستان به تهران آمده به دلیل پوشش نامناسب خود از گشت ارشاد پلیس تذکر می گیرد و سپس برای یک کلاس توجیهی در یکی از مراکز پلیس تهران حاضر می شود.

,

طبق فیلم های دوربین های مداربسته که پلیس در اختیار صدا و سیما قرار داده این دختر 22 ساله بصورت کاملا عادی و در نهایت آرامش وارد کلاس توجیهی می شود و پس از یک گفت و گو دچار عارضی قلبی شده و نقش بر زمین می شود.

,

در ابتدا خبری در سایت ها و کانال های شبکه های اجتماعی توسط برخی از اصلاحطلبان و سلبریتی ها منتشر می شود که این دختر 22 ساله با ضرب و شتم ماموران گشت ارشاد دچار شکستگی جمجه شده و با توجه به شدت جراحات وی جان باخته است، هر چند پلیس تهران تصاویر دوربین های مدار بسته را دیرتر در اختیار صدا و سیما قرار داد و متاسفانه روایت اول  توسط ضد انقلاب و شبکه های معاند بی بی سی و اینترنشنال با همراهی برخی داخلی ها در شبکه های اجتماعی منتشر و افکار عمومی را جریحه دار کرد.

,

, ,

 

,

در ادامه این فضاسازی ها برخی کانال ها و رسانه های اصلاحات و چهره ها در کمال تعجب و در شبکه های اجتماعی مطالبی می نویسند که همان خط رسانه های بیگانه است، یک نمونه از این فضاسازی ها که نه تنها در شبکه های اجتماعی حتی در برخی اکانت های چهرهای ورزشی و سیاسی نمایان می شود، فیلم وداع با یک زن 65 ساله در بیمارستان است که به مهسا امینی نسبت داده می شود.  

,

فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر می شود که پرستاران بیمارستان با نثار گل و گریه بر وی با پیکر بی جان مهسا امینی وداع می کنند که بلافاصله مشخص می شود این کلیپ مربوط به اهدای عضو یک زن 65 ساله است و با روشن شدن ابعاد ماجرا برخی سلبریتی ها که با دست پاچگی این تصاویر را منتشر می کردند ضمن اصلاح استوری های اینستاگرامی و همچنین تویتری خود به جای عذرخواهی از تشویش اذهان عمومی مردم، فقط به اینکه اشتباه شده بسنده می کنند.

,

آیت الله سید ابراهیم رییسی که در شانگهای چین به سر می برد با شنیده شدن ماجرا بلافاصله به وزیر کشور دستور ویژه پیگیری ماجرا را ابلاغ می کند و رییس جمهور شخصا با خانواده مهسا امینی تلفنی سخن می گوید.

,

اما این موج ایجاد شده بود و بخصوص در صفحات شخصی برخی چهره های ورزشی و سینمایی و رسانه های زنجیره ای اصلاحات همین سرخط دنبال و با متن های احساسی شروع به فضاسازی می شود.

, .,

در ادامه این فضاسازی ها شبکه های لندنی و سعودی همین سرخط را بصورت گسترده در خبرهای خود پررنگ می کنند و خواسته و ناخواسته برخی داخلی ها به این شبکه های بیگانه پیوند می خورند.

, .,

این رسانه ها علت مرگ را به ضرب و شتم پلیس وصل کرده و یک پرونده در شبکه های خود باز می کنند و البته تلاش می شود تا سایر ابعاد این ماجرا را پنهان نگه دارند.

, .,

مرگ اتفاقی مهسا امینی؛ سناریویی کاملا شبیه 13 سال پیش در فتنه 88 است، کشته سازی و نماد شدن این کشته بعنوان مقابله نظام با بی حجابی و بدحجابی، که در نهایت با تحریک احساسات بخصوص زنان بتواند بهره برداری دلخواه آنان را رقم بزند و متاسفانه اصلاحطلبان و برخی چهره ها مثل همیشه در تکمیل پازل دشمن نقش داشتند.

, .,

قرار بود با تحریک افکار عمومی و حتی مجامع بین المللی و بازی با احساسات مردم و زنان این تور ماهی برای آنها، ماهی سیاسی صید کند.

,

خبرسازی در باره این دختر فوت شده توسط هیولای رسانه ای ضد ایرانی در تمام جهان پراکنده شد، اما متاسفانه بخشی از این پازل توسط چهره ها و رسانه های اصلاحات تکمیل شد، بطوریکه برخی ورزشکاران و سلبریتی ها در این سناریو و بازی با احساسات مردم نقش تاثیر گذاری داشتند.

, .,

دشمنان انقلاب و اسلام و برخی منافقین داخلی درصدد بودند تا با فضاسازی و خبرپراکنی ها دروغ، این شکوه و عظمت اربعین حسینی را به حاشیه ببرند اما غافل از اینکه نوز خدا و امامت و ولایت هیچ گاه خاموش شدنی نیست و مانند همیشه رسوا شدند.

, .,

این روزها دشمن در طراحی پیچیده ای که بخش بزرگی از آن سیاسی و اقتصادی و بخشی دیگر عملیات روانی است با بازی دادن افکار عمومی بدنبال سنبل سازی برای افکار و مقاصد خود است.

, .,

در این طراحی و فتنه دشمن همه باید هشیار باشند و بخصوص مسئولان و چهره ها که برای بهره برداری جناحی و انتخاباتی خود زمینه سازاین سناریو وفتنه نشوند.

, .,

اما سئوال مهم این است که دادستان کجاست؟ دادستانی کل کشور باید هر چه سریعتر نسبت به دروغ پراکنی های برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی و همچنین چهره های ورزشی و سیاسی عکس العمل نشان دهد تا مشخص شود که قانون با برهم زنندگان امنیت روانی مردم در جامعه چه مجازاتی تعیین کرده است؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه