اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

اقدامات اصلاح‌طلبان درباره مرگ مهسا امینی هماهنگی داخلی با ضدانقلاب خارجی تلقی می‌شود/ ضرورت محاکمه مسئولان رسانه‌های اصلاح‌طلب به دلیل دروغ پردازی

اقدامات اصلاح‌طلبان درباره مرگ مهسا امینی هماهنگی داخلی با ضدانقلاب خارجی تلقی می‌شود/ ضرورت محاکمه مسئولان رسانه‌های اصلاح‌طلب به دلیل دروغ پردازی
حمید رضا ترقی گفت:راستای پیشگیری از فتنه انگیزی، ما خواستار محاکمه مسئولان رسانه هایی هستیم که درباره موضوع مرگ مهسا امینی چنین دروغ هایی را به جامعه القا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، در رابطه با دروغ پردازی های اصلاح طلبان درباره مرگ مهسا امینی، اظهار داشت: واقعیت این حادثه در حال روشن شدن است و تاکنون اثبات شده بسیاری از اخبار، توییت ها و مطالب منتشر شده در مطبوعات و روزنامه های وابسته به اصلاح طلبان دروغ است.

وی افزود: رسانه های اصلاح طلب حتی از ویدئو ها و اخبار دروغین و مرتبط با موضوعات دیگر برای تحریک افکار عمومی جامعه استفاده کرده اند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: به دنبال اقدامات انجام شده توسط رسانه های اصلاح طلب در واکنش به مرگ مهسا امینی، دستگاه قضایی باید برای جلوگیری از ترویج این نوع روشها برخوردی قانونی و جدی انجام دهد.

ترقی تصریح کرد: اقدامات اصلاح طلبان در این باره هماهنگی داخلی با ضدانقلاب خارجی تلقی می شود و نقش به سزایی در تشویش افکار عمومی جامعه داشته است برهمین مبنا باید با صاحبان این مطبوعات و شخصیت‌هایی که از نظر جایگاه سیاسی با چنین دروغ پردازی هایی درصدد تشویش افکار عمومی جامعه هستند، برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

وی افزود: در راستای پیشگیری از فتنه انگیزی، ما خواستار محاکمه مسئولان رسانه هایی هستیم که درباره موضوع مرگ مهسا امینی چنین دروغ هایی را به جامعه القا کردند و همچنین خواهان محاکمه افرادی هستیم که در توییت ها و رسانه های خود، مردم را علیه نظام تحریک و به شورش و اغتشاش تشویق کردند.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه