اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) استان کرمانشاه:

استقرار ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار برای برگزاری جشن عاطفه ها در کرمانشاه

استقرار ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار برای برگزاری جشن عاطفه ها در کرمانشاه
پیمان ترکمانه گفت: به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان کرمانشاه دایر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان ترکمانه مدیر کل کمیته امداد خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: یکی از تکالیف مهم ما در مجموعه کمیته امداد احیای سنت های حسنه اسلامی است که اکرام ایتام، جمع آوری صدقات، جمع آوری زکات و... از جمله آنها محسوب می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: کمک های جمع آوری شده در محل نیت خیرین هزینه می‌شود تا گره از مشکلات مردم نیازمند باز شود.

وی خاطر نشان کرد: هر سال در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای مشارکت  مردم نوع دوست استان  بمنظور تامین لوازم التحریر و ... مراسم جشن عاطفه ها  برگزار می گردد که امسال بدلیل تقارن با ایام ماه صفر باعنوان شور عاطفه ها و در قالب (( پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان ))در محضر مردم خیر استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از پانزدهم مردادماه شور عاطفه ها در پایگاه‌های مختلف شروع به کار کرده و تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد، گفت: به این منظور ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان دایر شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون مبلغ ۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک جمع آوری شده است‌.

ترکمانه اظهار داشت: این کمک ها با اعتبارات دولتی تجمیع می شود و سعی می کنیم دانش آموزان بدون دغدغه سال تحصیلی را آغاز کنند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم شور عاطفه ها در مدارس با همکاری آموزش و پرورش استان ان شاالله در هفته اول مهرماه برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه آمادگی دریافت کمک های مردمی در دفاتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از 150 مراکز نیکوکاری سطح استان را دارد.

وی بیان داشت: هم استانی های عزیز می توانند جهت شرکت در این پویش، کمک های نقدی خود را به شماره کارت 9627-9993-9918-6037 و یا شماره حساب  0109390939009 واریز کنند همچنین می توانند با شماره  38240776-083  تماس حاصل فرمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه