اخبار داغ

سرپرست معاونت هماهنگی‌ امور‌ اقتصادی استانداری:

مسیر پیشرفت و توسعه سمنان از معبر حوزه دانش بنیان می گذرد

مسیر پیشرفت و توسعه سمنان از معبر حوزه دانش بنیان می گذرد
محمد رضا صادقی گفت: همه دستگاه های عضو ستاد، تمامی ظرفیت ها، امکانات و تسهیلات ممکن را برای حمایت از حوزه دانش بنیان به کار بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، صبح امروز محمد رضا صادقی سرپرست معاونت هماهنگی‌ امور‌ اقتصادی استانداری سمنان، در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان اظهار داشت: رویداد " تانا " و طرح "شهید احمدی روشن" دو اقدام ارزنده ای است که در حوزه دانش بنیان در استان اجرایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سرپرست معاونت هماهنگی‌ امور‌ اقتصادی استانداری سمنان با قدردانی از از عملکرد بانکها در حوزه حمایت از بخش دانش بنیان، بیان کرد: با هدف گذاری صحیح از تمام داشته ها و ظرفیت ها در حوزه دانش بنیان برای برطرف نمودن مشکلات استان‌ استفاده خواهیم کرد.

,

وی با بیان این که سیاست های کلی برنامه‌ هفتم‌ از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است؛ تأکید کرد: سند توسعه دانش بنیان استان به جمع بندی رسیده و اصلاحات نهایی انجام خواهد شد.

,

صادقی با اشاره به این که راه پیشرفت و توسعه برای استان از معبر حوزه دانش بنیان می گذرد؛ اذعان داشت: همه دستگاه های عضو ستاد، تمامی ظرفیت ها، امکانات و تسهیلات ممکن را برای حمایت از حوزه دانش بنیان به کار بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه