اخبار داغ

سرپرست فرمانداری کهگیلویه مطرح کرد؛

پاسخی به ابهام در تغییر مکان سایت زباله "دهدشت"

پاسخی به ابهام در تغییر مکان سایت زباله "دهدشت"
موسوی گفت: هم‌اکنون کار دفن زباله به صورت نسبی در سایت انجام گرفته و برای جایگاه نگهبان مشخص و سعی شده که از آتش‌زدن زباله و سوختن و آنها هم جلوگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرپرست فرمانداری کهگیلویه در ادامه تلاش‌ها برای رفع مشکلات سایت دفن زباله دهدشت که محل دفن آن انتقاد بسیاری از شهروندان را در پی داشته است به خبرنگار صبح زاگرس گفت: نارضایتی مردمی در خصوص محل دفن زباله و پراکنده شدن زباله شهر دهدشت، دفن زباله در این سایت به سختی امکان پذیر است و همین موضوع هم مشکلاتی را برای شهر و شهروندان ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

عبدالعزیز موسوی دفن نامناسب زباله را تهدید جدی برای سلامتی مردم دانست و افزود: هم اکنون کار دفن زباله به صورت نسبی در این سایت انجام گرفته و برای جایگاه نگهبان مشخص و سعی شده که از آتش زدن زباله و سوختن آنها هم جلوگیری شود.

,

 وی با تاکید بر اینکه امروزه سلامت یکی از مهمترین مقوله های مهم حاکمیتی محسوب می شود که مورد توجه جدی جوامع مختلف است تصریح کرد: برای جابجایی سایت زباله جلسات متعددی برگزار شد و کارشناسان دستگاه‌های متولی تلاش‌هایی را داشتند تا چنان که مقدور باشد بتوانیم سایت را جابجا کرده که تاکنون مکان مناسب تری برای جابجایی این سایت پیدا نشده و همچنان تلاش‌ها تا حصول نتیجه ادامه دارد.

,

موسوی در پایان نقش سلامت در ارتقاء شاخصه توسعه انسانی را انکار ناپذیر دانست و خاطر نشان کرد: اهمیت حفظ میراث گرانبهای محیط زیست برای آیندگان ضروری بوده و یکی از مهم‌ ترین مسائلی که می‌تواند آسیب‌ های جدی و جبران‌ ناپذیری به محیط زیست و سلامتی جامعه وارد کند، دفع غیربهداشتی زباله‌هاست که با مدیریت صحیح می‌توان این چالش محیط زیستی را برطرف کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه