اخبار داغ

ادامه فریب‌کاری‌ها با وجود روشن شدن حقیقت؛

دروغ پردازی‌ها درباره مهسا امینی با هدف ضربه به نظام است/ ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان برای مقابله با فتنه‌‌ها

دروغ پردازی‌ها درباره مهسا امینی با هدف ضربه به نظام است/ ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان برای مقابله با فتنه‌‌ها
حال که حقیقت درگذشت مهسا امینی مشخص شده، ادامه دروغ پردازی‌ها و فریب کاری‌ها توسط معاندین انقلاب تنها با هدف ضربه به نظام است. در چنین شرایطی ضروری است که مردم و مسئولان با حفظ هوشیاری و بهره‌گیری از سواد رسانه‌ای اجازه فتنه‌گری را به فرصت‌طلبان ندهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در حالی که این روزها باید شیرینی حماسه اربعین را با تمام وجود احساس کنیم معاندان دست مایه جدیدی را به بهانه دفاع از حقوق زن و آزادی رو کرده‌اند و فضا برای ورود لشکر حامیان فتنه و فریب خوردگان داخلی به میدان را فراهم کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

این جماعت با رهنمودهای دروغین به دنبال فتنه‌ای بزرگ برای ضربه زدن به نظام هستند و در شرایط فعلی که مشخص شده علت مرگ مهسا امینی دختر کردستانی که در یکی از مراکز پلیس دچار سکته مغزی شده و درگذشته، برخورد تند نیروی انتظامی نبوده است اما آن ها باز هم با ترفندهای رسانه ای سعی دارند واقعیت را واروانه جلوه داده و از این طریق نظام جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرند.

,

حرکت ناپسند برخی سلبریتی‌ها

, حرکت ناپسند برخی سلبریتی‌ها, حرکت ناپسند برخی سلبریتی‌ها,

یکی از فعالان فرهنگی استان با اشاره به این که برخی در داخل با نقشه های ضد انقلاب در خارج همراه هستند و سلبریتی ها نمونه هایی از آن هستند که همیشه مفاهیم ضد ارزشی و همگام با ضد انقلاب همراهی کرده اند گفت: دشمن تلاش دارد تا همیشه از عملیات های روانی برای پیشبرد نقشه های خود استفاده کند.

,

به گفته محمدی، حجاب، زنان و مواردی از این قبیل نمونه هایی هستند که همیشه دست مایه دشمنان برای اجرای عملیات روانی قرار می گیرنده تا از این طریق مفاهیم غربی را جایگزین مفایم اسلامی کنند.

,

وی تصریح کرد:  باید سواد رسانه در جامعه گسترش داد تا بتوان شاهد این باشیم که دشمنان نتوانند از هر ترفندی برای اجرای عملیات روانی استفاده کنند.

,

محمدی به این نکته هم اشاره کرد که مرگ دختر جوان هموطن، واقعه‌ای دردناک است و همه از صمیم قلب متاثر و متالم شدیم. اما آیا رواست که در جریان فضای مجازی که توسط دشمنان قسم خورده خارجی از جمله مریم رجوی و رضا پهلوی و نیز فریب خوردگان داخلی با محوریت برخی چهره‌های سیاسی، فرهنگی و هنری، گمراه شویم وبا این اتفاق ناگوار زحمات و تلاشهای نیروی محترم انتظامی را زیر سوال ببریم؟

,

تخریب اربعین

, تخریب اربعین, تخریب اربعین,

امام جمعه موقت بیرجند هم با تاکید بر این که در ماجرای مهسا امینی دشمنان به دنبال تخریب اربعین و عظمت و شکوه آن هستند گفت:اربعین امسال  دارای شکوه خاصی بود که همواره مورد غضب دشمنان است و سعی در به حاشیه بردن آن دارند.

,

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر این که دشمنان برای مقابله با نظام و ارزش های اسلامی از هیج تلاشی فروگذار نمی کنند  افزود: اربعین یک سد محکم برای دشمنان اسلام است که نتوانند به اهداف شوم خود برسند و نقشه های شیطانی خود را پیاده سازی کنند ودراین راه لشکر فریب خوردگان داخلی هم با آن ها همکاری می کنند.

,

به گفته وی مطرح شدن مسایل مهسا امینی در اربعین شانسی نیست و مهندسی شده عمل شده است تا از این طریق بحث هایی را که همیشه خواهان آن بوده اند به روال بیاندازند.

,

وی با تاکید براین که در این مسئله باید حواس جوانان و دولتمردان بیشتر جمع شود  افزود: هر واکنش دولتمردان  ممکن است بر علیه نظام  استفاده شود و آب در آسیاب دشمن ریختن باشد و باید از این که استکبار جهانی در فضای مجازی کار می کند غافل نباشیم و خیلی باید مراقب باشیم که فریب رسانه ها را نخوریم و هر خبری را باور نکنیم تا در دام ضد انقلاب گرفتار نشویم.

,

برخورد با فرد خاطی

, برخورد با فرد خاطی, برخورد با فرد خاطی,

سید مصطفی موسوی نژاد کارشناس مسائل اجتماعی و سیاسی نیز در مورد پرونده مهسا امینی گفت: نکته ای که وجود دارد  اگر ماموری اشتباهی انجام داده و خلاف عرف برخوردی انجام شده باید با آن مامور برخورد شود  اما آزمایشات پزشکی بیمارستان منتشر کرده علت مرگ ناشی از استرس هایی بوده است که به فرد وارد شده و ایشان سابقه بیماری قلبی را داشته اند و هیچ آثاری هم از ضرب و شتم مشاهده نشده است و لذا به نظر می رسد این که گفته شده به دلیل ضرب و شتم فوت شده اند به نظر دقیق نیست.

,

وی ادامه داد: نکته بعدی این است که بسیاری از رسانه های رسمی ما فیلم های فیکی را منتشر کردند روزنامه شرق یک فیلمی را منتشر کرد که مدعی شد کارکنان بیمارستان با پیکر خانم مهسا امینی خداحافظی کردند که فیلم مربوط به چند سال پیش بود و ماجرای هم آن اهدای عضو بود و یا می گفتند که خانم حجاب نامناسبی نداشته است موقعی که ایشان رل گرفتند در حالی که   پلیس اعلام کرد  که این ها ۴ نفر بودند که حجاب درستی نداشتند و تذکر دادند آن ۳ نفر حجاب را درست و ایشان حجاب نامناسبی داشت متاسفانه با تذکر پلیس مشکل ایشان حل نشد و این نشان می دهد که خود ایشان در این اتفاق افتاده تا حد زیادی مقصر بودند.

,

به گفته وی در این مواقع به طور معمول پلیس مورد هدف اول حملات مخالفان گشت ارشاد قرار می گیرند و تخریب می شوند باید این را پذیرفت که در بعضی مواقع پلیس رفتارهای اشتباهی را انجام می دهد اما آن چه که در پرونده فعلی دیده می شود قصوری از سمت پلیس دیده نشده مگر این که دردادگاه که مدارک کامل تر بررسی شود.

,

ارزش بالای پیگیری های قوه ها

, ارزش بالای پیگیری های قوه ها, ارزش بالای پیگیری های قوه ها,

موسوی نژاد تاکید کرد:  بلاخره قصوری هم اگر توسط پلیس رخ داده است صرف این که دادگاه این طور واکنش نشان دهد و قوه قضائیه این طور واکنش نشان دهد که ما پیگیر ماجرا هستیم و تا انتها بررسی خواهیم کرد و رئیس جمهور این گونه پیگیر کار باشد و تماس بگیرد و اعلام همدردی کند اتفاقات خیلی خوبی است که نشان می دهد حاکمیت از این اتفاق متاثر شده و پیگیر این است اگر قصوری رخ داده حتما با آن برخورد شود .

,

وی ادامه داد: از آن طرف نکته ای که هست این است که باید برخورد با افرادی که در فضای مجازی دروغ پردازی می کنند و فیلم های فیک منتشر می کنند  و دعوت به آشوب می کنند و به تجمعات دامن می زنند باید با آن ها برخورد قانونی با آن ها شکل بگیرد.

,

موسوی نژاد تصریح کرد:  اگر در برابر آن ها سکوت کنید آن ها فضا را محیا و مناسب می دانند که تجمعاتی را تشکیل دهند و در آن تجمعات علیه نظام و رهبری شعارهایی بدهند که خارج از ساختار است و مردم ایران نمی توانند این شعارها را تحمل کنند   لذا باید با دروغ گویان فضای مجازی هم برخورد شود و انتشار کنندگان آن مجازات شوند.

,

به گفته این فعال حوزه سیاسی در برخی موارد مشاهده شده  که برخی از اپلیکیشن ها مثل دیوار و دیجی کالا بدون این که از موضوع اطلاع درستی داشته باشند در فضای مجازی موضع گیری هایی کردند که مناسب نبود باید تذکر قاطع داده شود که در موضوعاتی که به شما ربطی ندارد این طور نباید ورود کنید به خصوص این که موضوع به طور کامل  روشن نشده است.

,

موسوی نژاد تصریح کرد: لذا باید فضای مجازی را به طور واقعی به خصوص در این مواقع مدیریت کرد تا اتفاقی خارج از عرف و قانون در کف جامعه رخ نداده است .

,

سو استفاده برخی افراد

, سو استفاده برخی افراد, سو استفاده برخی افراد,

کارشناس مسائل سیاسی در مورد گشت ارشاد نیز گفت: برخی ها از این فضا  سو استفاده کردند و از آب گل آلود ماهی گرفتند چون این اشتباه اگر  رخ داده باید گشت ارشاد تعطیل شود این یک اشتباه استراتژیک بزرگ است به فرض اشتباهی رخ داده باشد با یک اشتباه که انسان نمی تواند یک قانون درست را تغییر دهد باید با فردی که اشتباه کرده برخورد شود نه این که با کل قانون مقابله کنیم.

,

موسوی تاکید کرد: اگر گشت ارشاد تعطیل شود مشخص نیست که چه اتفاقی در کف خیابان ها بیفتد حتی افرادی که پول می گیرند برای این که معیارهای عرفی جامعه را تغییر دهند همان طور که از مانتوی زیر زانو به مانتوهای جلو باز و لباس های پاره رسیدیم و با بدحجابی به بی حجابی علنی رسیدیم و مراحل مختلف به سرعت طی می شود اگر این ها جلوی خودشان را باز ببیند و هیچ برخورد قهری با آن ها نشود به طور قطع اتفاقات بدتری در حوزه عفاف و حجاب رخ خواهد داد لذا در این حوزه نباید کوتاه آمد و پا پس کشید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه