اخبار داغ

در آیین افتتاحیه سومین جشنواره استانی اسوه‌ها مطرح شد؛

نقش پایگاه‌های بسیج در ایجاد تمدن‌ اسلامی مورد توجه قرار گیرد

نقش پایگاه‌های بسیج در ایجاد تمدن‌ اسلامی مورد توجه قرار گیرد
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: نقش پایگاه‌های بسیج در ایجاد تمدن‌ اسلامی توجه شود و پایگاه‌های بسیج باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در آیین افتتاحیه سومین جشنواره استانی اسوه در گرگان، گفت: نقش پایگاه‌های بسیج در ایجاد تمدن‌ اسلامی توجه شود و پایگاه‌های بسیج باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با بیان اینکه باید به نقش پایگاه‌های بسیج در دفاع مقدس بپردازیم؛ گفت: امروز در ایجاد تمدن اسلامی پایگاه بسیج نقش آفرین هستند و ظرفیت بی‌شماری برای جهاد تبیین در پایگاه بسیج وجود دارد‌.

,

فرمانده سپاه نینوا گفت: از تلاش فرمانده‌هان پایگاه بسیج که برای احیای پایگاه‌های بسیج تلاش کردند قدردانی می‌کنیم.

,

سردار ملک شاهکوهی تاکید کرد: ماموریت ما در احیای پایگاه‌ها و پایگاه بسیج در تراز انقلاب اسلامی تمام نشده  هدف اصلی ما ایجاد جامعه اسلامی است که بتوانیم به آن هدف برسیم و در این راستا اتفاقات خوبی رقم خورده ولی قانع نیستیم وعقب ماندگی زیادی وجود دارد و امید داریم پایگاه‌های بسیج را با همت فرماندهان و بسیجیان در تراز انقلاب قرار دهیم.

,

 ارزیابی عملکرد ۵۲ پایگاه بسیج گلستان در سومین جشنواره اسوه

,  ارزیابی عملکرد ۵۲ پایگاه بسیج گلستان در سومین جشنواره اسوه,

حجت‌الاسلام امیری نیز، اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناسایی، معرفی و ترویج برترین‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات در گرگان درحال برگزاری است.

,

وی افزود: برنامه اسوه از دهه ۸۰ جزو برنامه‌های شاخص بسیج بوده ‌است اما با این روش اجرایی و این کیفیت سومین جشنواره را در حال میزبانی هستیم.

,

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه نینوای استان گلستان بیان کرد: ما در سطح استان برای برگزاری جشنواره اسوه از بین چند هزار پایگاه به ۸۰۰ پایگاه رسیدیم که در این جشنواره ۵۲ پایگاه دستاوردها، عملکرد و کارهای خود را در قالب نمایشگاه اسوه ارائه می‌دهند.

,

به گفته امیری، ارزیاب‌های تخصصی در ۲۲ مؤلفه عملکرد پایگاه‌های محلات را در بخش‌های فرهنگی، تربیتی، ارزشی، بصیرتی، امنیتی، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی و ... مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

,

وی بیان کرد: پایگاه‌هایی که در ارائه عملکرد، امتیاز لازم را کسب کنند به جشنواره کشوری راه پیدا خواهند کرد، تعدادی از استان ما براساس کیفیت کار معرفی خواهند شد.

,

امیری با اشاره به اینکه الگوهای بسیج شناسایی می‌شوند، گفت: باید از  تجارب پایگاه‌های موفق استفاده کنیم تا به سایر پایگاه‌های استان تسری پیدا کند،  کارهای خوبی که بسیجیان انجام داده‌اند قابل ‌تحسین است که باید قدردان آنها باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه