اخبار داغ

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری:

ساعت شروع و پایان مدارس در نقاط پُرترافیک تغییر می‌کند

ساعت شروع و پایان مدارس در نقاط پُرترافیک تغییر می‌کند
حسین امیریان گفت: نقاطی که احتمال ترافیک بالا در آن وجود دارد با هماهنگی پلیس راهور احصا شدند، همچنین هماهنگی‌های لازم انجام شد تا زمان آغاز و پایان مدارسی که در مناطق پُرترافیک شهر واقع شده‌اند به شکلی تنظیم شود که با شروع به کار ادارات تداخل نداشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: چندین جلسه در قالب کارگروه ماده 18 درخصوص بازگشایی مدارس برگزار شده است.
 
وی افزود: در این کارگروه تصمیماتی اتخاذ شد، ازجمله آن این است که نقاطی که احتمال ترافیک بالا در آن وجود دارد با هماهنگی پلیس راهور احصا شدند، همچنین هماهنگی‌های لازم انجام شد تا زمان آغاز و پایان مدارسی که در مناطق پُرترافیک شهر واقع شده‌اند به شکلی تنظیم شود که با شروع به کار ادارات تداخل نداشته باشد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اولیا و والدین دانش‌آموزان سعی کنند تا جایی که امکان دارد حرکت خود از منزل به سمت مدارس را مدیریت کنند و برای پیاده یا سوار کردن فرزندشان در نزدیکی مدرسه یا آموزشگاه پارک کنند تا در مقابل مدارس ترافیک سنگین ایجاد نشود.
 
امیریان عنوان کرد: با همکاری والدین و مدیران آموزشگاه‌ها و مدارس این آمادگی ایجاد شده است که بتوانیم با کمترین مشکل ترافیکی آغاز مدارس را در اول مهر داشته باشیم اما این به معنای حل کل مشکل نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس درخصوص سرویس مدارس ورود پیدا کردند و تا الان با 19 شرکت حمل و نقل عقد قرارداد شده است، در سامانه سپند (سامانه پایش حمل و نقل دانش‌آموزشی) اطلاعات مورد نیاز وارد شده و تاکنون در درصد بالایی از مدارس که نیازمند سرویس بودند، این مهم تامین شده است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: واقعیت این است که دانش‌آموز باید درب مدرسه تحویل بگیریم و درب مدرسه هم آن‌ها را به والدین تحویل دهیم، خارج از محیط آموزشگاه وظیفه‌ایی نداریم ولی زمانی که مدیر برای سرویس مدارس قرارداد امضا می‌کند تعهداتی شامل حال وی می‌شود.
 
امیریان بیان کرد: عوامل مدارس نیز بر تعداد مجاز دانش‌آموز که قرار است در سرویس مدارس سوار شوند نظارت می‌کنند، به موازات این موضوع یکی از اولیا که به عنوان ناظر در انجمن اولیا و مربیان عضویت دارد نیز به صورت میدانی حضور پیدا می‌کند و نظارت دارد.
 
وی تاکید کرد: خانواده‌ها اگر مواردی از نقض قانون در سوار کردن تعداد غیرمجاز دانش‌آموزان مشاهده کردند سریعا اطلاع دهند تا از طریق پلیس راهور پیگیری شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه