اخبار داغ

طی تفاهم‌نامه مشترک با ۴ موسسه مردم نهاد در سیستان و بلوچستان؛

اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای پیش قدم برای مهارت‌آموزی به آسیب دیدگان اجتماعی شد

اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای پیش قدم برای مهارت‌آموزی به آسیب دیدگان اجتماعی شد
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان به صورت همزمان با چهار موسسه مردم نهاد فعال برای مهارت آموزی به محرومان و آسیب دیدگان اجتماعی تفاهمنامه مشترک امضا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل شهریاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: تفاهم‌نامه دو ‌جانبه به‌منظور همکاری و هم‌افزایی در زمینه آموزش‌های مهارتی تامین مشارکت کارآفرینان در آموزش های منجربه اشتغال و نیز تحقق اهداف مقرر در قوانین و برنامه‌های توسعه‌ای استان در این عرصه میان اداره‌کل فنی‌ و حرفه‌ای استان و موسسات خیریه منعقد شد.

وی افزود: به‌منظور ترویج خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، ایجاد فضای جهت گسترش نوآوری در مناطق محروم و آسیب دیده اجتماعی این تفاهم‌نامه با چهار موسسه خیریه مبادله شد.  

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: این تفاهم نامه با اهداف توسعه و ارتقاء سطح همکاری دوجانبه به منظور فراهم کردن امکان کسب مهارت و حرفه آموزی منتج به اشتغال مولد و کمک به اشتغال پذیری و تسهیل ورود به بازار کار جامعه هدف و اعضای خانواده آنان منعقد شد.

وی ادامه داد: از تعهدات مشترک این تفاهم نامه می توان به تشکیل کمیته مشترک به منظور برنامه ریزی، نظارت بر برنامه های پیش بینی شده و نظارت بر برنامه های در حال اجرا و همکاری در ارائه ظرفیت ها و امکانات علمی و اجرایی در اختیار، در راستای ارتقاء کیفیت دوره های آموزشی، نام برد.

شهریاری گفت: مدت اعتبار این تفاهمنامه از تاریخ انعقاد به مدت سه سال است که تمدید و ادامه فعالیت، بازنگری، تصحیح و یا تغییرات در مفاد این تفاهمنامه با توافق طرفین انجام می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه