اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات سیستان و بلوچستان:

۵۰ کیلوگرم صدف دریایی و بیش از ۴۰۰ عدد قفس غیر مجاز کشف و ضبط شد

۵۰ کیلوگرم صدف دریایی و بیش از ۴۰۰ عدد قفس غیر مجاز کشف و ضبط شد
حسینعلی موحدی مهر از کشف و ضبط ۵۰ کیلوگرم صدف دریایی و بیش از ۴۰۰ عدد قفس غیر مجاز مخصوص صید صدف در آبهای ساحلی سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی موحدی مهر، فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: به منظور حفاظت از ذخایر و منابع آبزیان دریایی و جلوگیری از هرگونه صید و تخلیه انواع آبزیان به صورت غیر مجاز و برخورد با تخلفات صیادی و پایش حوزه استحفاظی، اکیپ گشت ساحلی یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات سیستان و بلوچستان بر اساس رسالت قانونی خود به سواحل حوزه استحفاظی عزیمت نموده و موفق به کشف ۵۰ کیلوگرم صدف دریایی و بیش از ۴۰۰ عدد قفس غیر مجاز مخصوص صید صدف در آبهای ساحلی استان شدند.

وی افزود: توسط مأمورین یگان حفاظت از منابع آبزی شیلات استان جمع آوری و جهت سیر مراحل قانونی به پایگاهای حفاظت از منابع حوزه های استحفاظی دلالت داده شدند.

موحدی مهر ضمن اشاره به اینکه صدف های دریایی به عنوان فیلترهای زیستی نقش مهمی در اکوسیستم دریایی داشته و از این منابع آبی حفاظت می‌کنند، گفت: صید و حذف صدفهای دریایی از چرخه محیط زیست دریایی می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به اکوسیستم دریاها وارد کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه