اخبار داغ

استاندار سیستان و بلوچستان:

مشکلات تولیدکنندگان خرد و خانگی سیستان باید رفع شود/ اختصاص ۱۰ میلیارد ریال بابت تجهیز آموزش فنی حرفه‌ای زهک

مشکلات تولیدکنندگان خرد و خانگی سیستان باید رفع شود/ اختصاص ۱۰ میلیارد ریال بابت تجهیز آموزش فنی حرفه‌ای زهک
حسین مدرس خیابانی بر رفع مشکلات تولید کنندگان خرد و خانگی تاکید کرد و گفت: غرفه جهت فروش محصولات در شهر زاهدان در اختیار کارآفرینان زهکی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از مرکز نو آوری و خلاقیت مستقر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای زهک و در دیدار چهره به چهره با کارآفرینان و مهارت آموزان این مرکز، ضمن بررسی چالش های موجود کارآفرینان بیان کرد: مرکز نوآوری و خلاقیت شهرستان زهک با همکاری پارک علم و فناوری استان و فرمانداری زهک در حوزه های صنایع دستی، کشاورزی، تراش سنگ، صنایع چوب، پارچه بافی، فرش راه اندازی و دارای ۲۳ هسته فناور است.
 
مدرس خیابانی گفت: همچنین چهار شرکت در این مرکز فعال است که تاکنون ۱۴ محصول در حوزه شهرستان زهک از طریق این مرکز تجاری سازی و برندسازی شده است.
 
وی بیان کرد: تعریف زنجیره ارزش برای محصولات و کمک به تجاری سازی و فروش محصولات شهرستان زهک از ماموریت های دیگر این مرکز است.

مهرداد عرب، مدیریت سازمان مدیریت استان از اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد ریال بابت تجهیز آموزش فنی حرفه‌ای شهرستان زهک در راستای فعالیتهای دانش بنیان خبر داد و گفت: مبلغ ۴ میلیارد ریال آن ابلاغ شد و مقرر شده ۶ میلیارد ریال دیگر هم طی چند روز آینده ابلاغ شود.

شهریاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای نیز در این بازدید گفت: آموزش فنی و حرفه ای با ارائه دوره های متنوع مهارت آموزی در منطقه سیستان به دنبال اشتغال جوانان و حمایت از ایده‌های نوین و دانش بنیان تا مرحله تبدیل شدن به محصولات قابل عرضه به بازار است تا درجهت رفع معضل بیکاری در شمال استان گام های اثر گذاری برداشته شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه