اخبار داغ

کارگروه اقتصاد مقاومتی مرکز کارآفرینی:

نقش زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل است

نقش زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل است
زهرا فردینی گفت: زنان نقش قابل توجهی در تحقق اقتصاد مقاومتی با مشاغل خانگی، پرداختن به امور خانه داری، اصلاح الگوی مصرف و مدیریت اقتصادی خانواده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا فردینی، کارگروه اقتصاد مقامتی یک مرکز کارآفرینی در کرج در گفت‌وگو با خبرنگار"تیتریک" گفت: زنان نقش قابل توجهی در تحقق اقتصاد مقاومتی با مشاغل خانگی، پرداختن به امور خانه داری، اصلاح الگوی مصرف و مدیریت اقتصادی خانواده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: امروز دشمن با فرهنگ سرمایه داری در صدد ترویج مصرف گرایی در کشور با شبکه های اجتماعی خارجی به ویژه اینستاگرام است اما بانوان در مدیریت و کنترل مصرف نقش ویژه بر عهده دارند.
,
 
,
فردینی افزود: تصمیمات اقتصادی در خانه توسط بانوان گرفته می شود و آنها می توانند با اولویت بندی خریدهای ضروری و غیر ضرور، میزان رضایتمندی را در خانه و جامعه افزایش دهند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: دشمن در صدد تضعیف جایگاه خانه داری و نقش مادری در جامعه است، در صورتی که خانه داری یک شغل شریف و مادر شدن نیز یک نعمت خدادادی است که خداوند به بنده اش می دهد.
,
 
,
وی گفت: نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای داخلی نیز یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی است و بانوان می توانند این فرهنگ را در خانه نهادینه کنند.
,
 
,
فردینی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، نظام اقتصادی کشور را در برابر فشارهای خارجی دشمنان مقاوم می کند و بانوان نیز با رعایت و مدیریت عوامل فوق می توانند پرچم دار در این عرصه باشند.
,
 
,
این کارشناس افزود: امروز، بانوان بسیاری در عرصه کارآفرینی فعالیت می کنند و این مهم نیز در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر است.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم و فشار تنها مولفه خاص و تاثیرگذار اقتصاد مقاومتی است، اقتصادی که همه حربه های دشمن را با توان و ظرفیت داخلی خنثی می کند
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه