اخبار داغ

عالم اهل سنت جنوب کشور:

آتش‌زدن آیات قرآن اقدامی فتنه‌برانگیز و شیطانی است

آتش‌زدن آیات قرآن اقدامی فتنه‌برانگیز و شیطانی است
شیخ بازماندگان گفت: اهل سنت استان هرمزگان و جهان اسلام تحرکات ساختارشکنانه و آتش زدن آیات حجاب در قرآن را به شدت محکوم می‌کنند و خواهان شناسایی این شیطان صفت ها در اسرع زمان ممکن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ حسین بازماندگان، عالم برجسته اهل سنت جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: سوزاندن آیات مبارکه حجاب به بهانه فوت مهسا امینی را به شدت محکوم میکنم
بازماندگان اظهار کرد: این چنین اقدام شیطانی فتنه برانگیز است و قطعاً شیعه و سنی پیرو شریعت مطهره اسلام ناب محمدی با هوشیاری در مقابل این فتنه و مقابله با هتاکی دردناک به ساحت قرآن و مسلمانان با قدرت و صلابت خواهند ایستاد و مانع از پیشبرد اهداف این جریان مشکوک خواهند شد.

وی افزود: اهل سنت  این تحرکات ساختارشکنانه را محکوم کرده و محکم پای اعتقادات خود خواهند ایستاد.

بازماندگان عنوان کرد: جامعه باید تا روشن شدن مسئله مهسا امینی صبوری کند و به مسئولان محترم این فرصت را بدهد که به نحو شایسته موضوع را پیگیری کنند؛ درست است که اینگونه مسائل مسئله‌ای تلخ و نگران کننده ای بود و اگر برای هرکس و هر شهروندی پیش بیاید ناخوشایند است و جامعه خواهان اجرای عدالت و احکامات الهی است، حکم خدا و سنت رسول‌الله صلی الله علیه و آله تضمین کننده زندگی ما مسلمانان است.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد که آشوب و خشونت و ایجاد رعب و وحشت و سوزاندن آیات حجاب توسط دشمنان قسم خورده قرآن و اسلام  به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید با کسانی که به دنبال ایجاد چنین فضایی هستند، برخوردقانونی وقضایی شود.

امام جمعه شهر بندرپل خاطر نشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی منتظر چنین حوادثی هستند و می‌خواهند به نفع منافع شیطانی خودشان و با بزرگنمایی و دروغ پراکنی شرایط را ملتهب نشان دهند و نظام مقدس اسلامی ما را بدنام کنند و اینرا عرض می کنم که دشمنان اسلام بدانند که اینبار هم روسیاه و سرافکنده خواهند شد و اسلام عزیز است و عزیز و محبوب قلوب خواهند ماند.
بازماندگان خاطر نشان کرد: انتظاری که از مردم عزیزمان دارم این است که نسبت به توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان هوشیاری به خرج داده و اجازه توطئه افکنی به دشمنان اسلام و معاندین تفرقه افکن ندهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه