اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

ولایتمداری و همبستگی از دیگر شاخصه‌های قدرتمند بودن ملت ایران است

ولایتمداری و همبستگی از دیگر شاخصه‌های قدرتمند بودن ملت ایران است
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ولایتمداری و همبستگی از دیگر شاخصه‌های قدرتمند بودن ملت ایران است، گفت: خود را برای مقابله با مستکبران آماده کرده‌ایم و برای آنکه چنگال صهیونیست‌ها را از گلوی ملت‌های مسلمان قطع کنیم قوی شده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،سرهنگ رضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جنگ با همه ویرانگری و تهدیدها می‌تواند تبدیل به فرصت شود، اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس از جنگ به آورده‌های گرانبهایی رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با اشاره به اینکه مردم ایران در رویدادهای تاریخی قوی بودن خود را اثبات کرده‌اند، افزود: شاخصه‌های قوی بودن در زیادی ابزار و تجهیزات نیست بلکه در معنویت و به قدرت مطلق یعنی خدا نزدیک شدن است.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ولایتمداری و همبستگی از دیگر شاخصه‌های قدرتمند بودن ملت ایران است، تصریح کرد: خود را برای مقابله با مستکبران آماده کرده‌ایم و برای آنکه چنگال صهیونیست‌ها را از گلوی ملت‌های مسلمان قطع کنیم قوی شده‌ایم.
,
 
,
سرهنگ منشوری با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس گفت: اولین برنامه دیدار وبیناری رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن شهدای ناجا است و رژه نیروهای مسلح، گلباران مزار شهدا، افتتاح نمایشگاه رزمی فرهنگی، آغاز اجرای نمایش فرهنگی و هنری با موضوع کربلای ۲ و برگزاری یادواره شهدا نیز به ترتیب در دستور کار است.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان بیان کرد: پویش سلیمانی‌ها با هدف توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
,
 
,
وی افزود: همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس، برگزاری میز خدمت تخصصی در سطح استان، ویزیت رایگان پزشکی، دیدار با بیش از ۱۰ هزار خانواده شهدا و رزمندگان و تکریم جایگاه سربازان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه