اخبار داغ

امام جمعه شهرستان بهمئی:

رسانه کم‌هزینه‌ترین ابزار برای ضربه‌زدن به کشور است

رسانه کم‌هزینه‌ترین ابزار برای ضربه‌زدن به کشور است
حجت‌الاسلام افروغی گفت: کم هزینه ترین ابزار برای ضربه زدن به انقلاب و مردم ایران اسلامی، رسانه است و دستگاه قضایی خطاهای احتمالی را برسی و برخورد خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی با توجه به فضاسازی ضد انقلاب در خصوص فوت مهسا امینی به صبح زاگرس گفت: رسانه در هر دوره ای چه قبل از فضای مجازی و چه در دوره کنونی فضای مجازی همیشه مهم و تاثیرگذار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: رسانه و تاثیر آن حتی در زمان معاویه آنقدر قدرتمند بود که برای شهادت شخصیت های معصوم همانند امیرالمومنین(ع) سوال و شبهات زیادی از سوی دشمن در ذهن مردم ایجاد شد که مگر آن حضرت اهل نماز بود.

,

افروغی ابراز داشت: دشمنان انقلاب و مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی از کم هزینه ترین ابزار یعنی رسانه برای ضربه زدن استفاده می کنند و ما امروزه باید بیش ازپیش هوشیار و آگاه باشیم.

,

امام جمعه شهرستان بهمئی درخصوص فوت مهسا امینی و جریان های فتنه ساز از سوی دشمن گفت: جریان رسانه ای فوت مهسا امینی خیانت و دشمنی دشمنان آشکار و‌ واضح است و دشمن در حال سوءاستفاده از این موضوع است.

,

وی در خصوص جنایت ها و خیانت های دشمنان که امروزه به ظاهر مدافع حقوق بشر هستند تصریح کرد: در کشورهایی همچون آمریکا و فرانسه روزانه اتفاقات ناگواری دربرخورد ناعادلانه بامردم به ویژه زنان اتفاق می‌افتد ومیلیونها انسان توسط سلاح کشتار جمعی غرب و باحمایت همین رسانه کشته و آواره می شوند.

,

حجت الاسلام و المسلمین افروغی اذعان داشت: در طول انقلاب اسلامی دفاع از ناموس و وطن توسط بهترین جوانان این مرز وبوم باشهادت مظلومانه آنها اتفاق افتاد اما هیچگاه رسانه‌های غرب و غرب گراها به دفاع از آنان برنیامدند.

,

امام جمعه شهرستان بهمئی در خصوص اتفاق اخیر فوت مهسا امینی ضمن ابراز همدردی باخانواده وی گفت:حمله ناجوانمردانه دشمن آنهم به صورت هماهنگ به قلب و ذهن مردم ایران شاهد هستیم که لازم است حواسمان باشد در زمین دشمن بازی نکنیم و بدانیم باتوجه به حساسیت موضوع دستگاه قضا و نیروی انتظامی خطاهای احتمالی را برسی و برخورد خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه