اخبار داغ

واکنش غضنفرآبادی به ورود برخی سلبریتی‌ها به ماجرای فوت امینی:

پرونده مسیر قانونی را طی می‌کند/ مردم تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه نباشند

پرونده مسیر قانونی را طی می‌کند/ مردم تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه نباشند
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ورود برخی سلبریتی‌ها در ماجرای فوت مهسا امینی، گفت: پرونده مسیر قانونی خود را طی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با بررسی پرونده فوت مهسا امینی و اقدامات شبکه‌های ضدانقلاب و خارج‌نشین در وارد کردن اتهامات علیه جمهوری اسلامی، اظهار کرد: بعد از فوت مهسا امینی جوّ رسانه‌ای شدید ایجاد شد و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و مردم پای کار آمدند و مشخص بود که شبکه‌های معاند درصدد بودند پرونده روال و مسیر طبیعی خود را طی نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی با تأکید بر شیطنت رسانه‌ای شبکه‌های ضدانقلاب با هدف سوءاستفاده از فوت مهسا امینی، بیان کرد: همه مسئولان از جمله رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه و سایر مسئولان کشوری موضع خود را در قبال فوت خانم امینی بیان کردند.
,
 
,
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس تاکید کرد: مجلس نیز به دلیل وظیفه خود در نظارت بر عملکرد نهادها به این مسئله ورود پیدا کرد تا شفافیت و روشنگری لازم ایجاد شود، البته به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.
,
 
,
غضنفرآبادی متذکر شد: اما نکته مهم اینکه در صورت وقوع هر اتفاقی، باید آن را در مسیر قانونی پیگیری کرد و فردی که دچار تخلف شده باشد باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.
,
 
,
سوءاستفاده شبکه‌های معاند از فوت مهسا امینی
, سوءاستفاده شبکه‌های معاند از فوت مهسا امینی, سوءاستفاده شبکه‌های معاند از فوت مهسا امینی,
 
,
وی با اشاره به سوءاستفاده و موج‌سواری معاندین در جریان فوت مهسا امینی، ادامه داد: احساسات برخی از مردم نیز تحریک شد و عده‌ای بدون اینکه از واقعیت موضوع مطلع باشند، چشم به معاندین دوختند و این قابل پذیرش نیست.
,
 
,
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس تبیین کرد: این کمیسیون بر اساس فیلم‌های ارائه شده از سوی سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، پرونده را با دقت بررسی کرده و نتیجه را در اختیار عموم مردم خواهد گذاشت.
,
 
,
غضنفرآبادی در ادامه خطاب به مردم گفت: باید مراقب باشید، چون آن‌هایی که در پشت‌پرده فوت مهسا امینی که امروز به صورت گسترده از سوی شبکه‌های ضدانقلاب احساسات شما را تحریک کرده و فضاسازی می‌کنند، قطعاً دلسوزان مردم نیستند.
,
 
,
وی تصریح کرد: دلسوزان مردم کسانی هستند که با خانواده خانم امینی ابراز همدردی کرده و قول می‌دهند موضوع را تا آخر پیگیری کنند، نه اینکه مردم را نگران کرده و تحریک به آشوب، شورش، بلوا کنند، آن هم در شرایط کنونی و حساس.
,
 
,
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ایران اسلامی دارای فرصت‌های مهم و بی‌نظیری است و یکی از این فرصت‌ها آن بود که رئیس جمهور در اجلاس شانگهای اعلام کرد که ایران عضو اصلی شانگهای است.
,
 
,
غضنفرآبادی با اشاره به حضور رئیس جمهور در نیویورک و مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار کرد: در شرایط حساسی قرار داریم و در چنین شرایطی نباید برخی فرصت و بهانه دست دشمن بدهند یا خدای ناکرده با غفلت از فرصت‌های به‌وجود آمده در راستای حل مسائل کشور استفاده نکنیم.
,
 
,
وی بیان کرد: بازی کردن در زمین دشمن به مملکت، اقتصاد، اقتدار و عزت ایران اسلامی ضربه خواهد زد و قطعاً کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی پرونده فوت مهسا امینی را با دقت بررسی خواهد کرد.
,
 
,
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس تأکید کرد: باید همدلی و اتحاد خود را برای اصلاح امور اقتصادی استفاده کنیم، فرصت‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در اختیار ما قرار داده برای حفظ اقتدار، عزت، کشور و انقلاب اسلامی بسیار حیاتی است.
,
 
,
برخی سلبریتی‌ها از شانه مردم بالا رفته و به آنان خیانت می‌کنند
, برخی سلبریتی‌ها از شانه مردم بالا رفته و به آنان خیانت می‌کنند, برخی سلبریتی‌ها از شانه مردم بالا رفته و به آنان خیانت می‌کنند,
 
,
غضنفرآبادی در خصوص اقدام برخی سلبریتی‌ها به بهانه همدردی با خانواده امینی و کشف حجاب و مصاحبه آن‌ها با شبکه‌های معاند، بیان کرد: برخی از این سلبریتی‌ها خارج‌نشین بوده و از شانه ملت خود را بالا کشیده‌اند و امروز به مردم ایران خیانت می‌کنند.
,
 
,
وی همچنین درباره کشف حجاب یکی از بازیگران زن ساکن ایران که به تازگی با شبکه معاند «ایران اینترنشنال» مصاحبه کرده است، گفت: این افرادی در حالی که باید الگوی مناسبی برای جوانان و خانم‌ها باشند، الگوهای نامناسب و هنجارشکنی هستند که در جامعه حضور پیدا کرده‌اند.
,
 
,
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس افزود: قطعاً این کمیسیون و قوه قضائیه به این مسئله ورود کرده و برخورد قانونی با این قبیل افراد را انجام می‌دهند که در جای خود محفوظ است.
,
 
,
غضنفرآبادی عنوان کرد: در ماجرای اخیر بدتر از فوت مهسا امینی برخی در شبکه‌های ماهواره‌ها و ضدانقلاب، تصاویری از به آتش کشیده شدن قرآن کریم را پخش کردند که خانواده امینی باید بیشتر از داغ فرزند برای اهانت به قرآن کریم گریه کنند.
,
 
,
وی در واکنش به آتش زدن قرآن و برخی هجمه‌ها علیه دین اسلام، مطرح کرد: مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی در سرتاسر شهرها با حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی با عزت، اقتدار و اخلاق حضور پیدا کردند و ایمان خود را به نمایش گذاشتند.
,
 
,
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس ادامه داد: افرادی که اقدام به اهانت به قرآن کریم می‌کنند موفق نشده‌اند خود را با اسلام و انقلاب تطبیق دهند و برخی داخلی‌ها هم بین این افراد هستند که باید برخورد قانونی با آنان صورت بگیرد.
,
 
,
غضنفرآبادی در پاسخ به سوال دیگری درباره اقدامات صورت گرفته در کمیته حقیقت‌یاب مرتبط با فوت مهسا امینی، تاکید کرد: در این کمیته مدارک و مستندات پرونده را بررسی کرده و در اختیار قوه قضائیه قرار می‌دهیم، هر چند فیلم پخش شده از صدا و سیما مختصر و مفید بود و بر همین اساس پیش خواهیم رفت و سایر موضوعات مرتبط با بیماری زمینه‌ای مهسا امینی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه