اخبار داغ

فرماندار تربت‌جام اعلام کرد:

فوت یک نفر مشکوک به بیماری وبا در تربت‌جام

فوت یک نفر مشکوک به بیماری وبا در تربت‌جام
جمشیدی گفت: متأسفانه یک نفر از همشهریان مشکوک به بیماری وبا در تربت‌جام فوت شده است و فردی دیگر با علائم وبا در شهرستان شناسایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین جمشیدی فرماندار تربت‌جام ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در سالن کنفرانس ابن سینا دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام برگزار شد با اعلام فوت یک نفر مشکوک به بیماری وبا در تربت‌جام اظهار داشت: متأسفانه یک نفر از همشهریان مشکوک به بیماری وبا در تربت‌جام فوت شده است و فردی دیگر با علائم وبا در شهرستان شناسایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: مهمترین موضوع پیشگیری در مورد بیماری رعایت  بهداشت فردی است، همه مردم بویژه کاروان‌ها و زائران پیاده علی ابن علی موسی الرضا( ع ) نهایت دقت در رعایت  بهداشت فردی، نوشیدن آب سالم و غذای سالم را در دستور کار خود قرار دهند تا با تمهیداتی که توسط  دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام اندیشیده شده است تا از شیوع بیماری جلوگیری شود.

,

فرماندار تربت‌جام اظهار داشت: در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مصوبات متعددی در حوزه‌های مختلف سلامت مردم اجرا می‌شود، تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی  برای کاروان‌ها، عدم استفاده از سبزیجات و بالاخص کاهو و غذاهای فست فود ممنوع خواهد بود و همه دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری اجرای مصوبات باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه