اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی:

فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را جا بیندازیم

فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را جا بیندازیم
کارشناس مسائل فرهنگی با تأکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی باید به فرهنگ تبدیل شود، گفت: تولیدکننده‌ای که تخصص خود را در زمینه‌های مورد نیاز به کار نگیرد، شغل خود را از دست خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید محمود موسوی‌حسب در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تأکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی راهکار عبور از تحریم‌های ظالمانه است، اظهار کرد: در ایام دشوار اقتصادی و در حالی که دشمنان اسلام از هر طرف ایران را احاطه کرده‌اند، حمایت از تولیدکنندگان امری ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی باید در کشور فرهنگسازی شود، اضافه کرد: تولیدکننده‌ای که تخصص خود را در زمینه‌های مورد نیاز به کار نگیرد شغل خود را از دست خواهد داد، بنابراین حمایت از هم‌نوع یک تکلیف شرعی و قانونی است.
,
 
,
این کارشناس فرهنگی متذکر شد: البته حمایت از تولیدکنندگان داخلی با کالای باکیفیت منافاتی ندارد و تولیدکنندگان ایرانی باید با تولید کالاهای مرغوب و ارزان‌قیمت نه‌ تنها با تحریم ظالمانه دشمنان مقابله کرده، بلکه ایده و خلاقیت خود را نیز به نمایش بگذارند.
,
 
,
موسوی‌حسب تبیین کرد: دست مردم ایران اسلامی در دوران رژیم پهلوی بسته بود و قادر نبودند ایده و خلّاقیتشان را بروز دهند، اما اکنون به برکت جمهوری اسلامی این خلاقیت‌ها شکوفا شده و در آستانه بازگشایی مدارس فروشگاه‌هایی برای خرید لوازم‌التحریر دانش‌آموزان معین شده تا هم کالای ایرانی به فروش برود و هم تولیدکنندگان ایران به آینده خود امیدوار شوند.
,
 
,
وی در ادامه توضیح داد: دشمنان اسلام حمایت از کالای ایرانی را برنمی‌تابند، چراکه این با تحریم ظالمانه آنها منافات دارد. در دوران رژیم پهلوی ایران تنها واردکننده بود و با هزینه هنگفت کالاهای مدنظر را از خارج از کشور وارد می‌کرد، اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف خود تولیدکننده است.
,
 
,
این کارشناس فرهنگی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده‌اند که نباید کالاهای مشابه تولید داخل از خارج وارد شود و این در حقیقت خیانت و جفا در حق تولیدکنندگان داخلی است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه