اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خبر داد؛

محکومیت ۴ میلیاردی قاچاقچیان احشام در آذربایجان غربی

محکومیت ۴ میلیاردی قاچاقچیان احشام در آذربایجان غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌غربی گفت: قاچاقچیان احشام در استان به پرداخت چهار میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال محکوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌نیوز، اظهارداشت: ماموران ایستگاه رختار شهرستان سلماس حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از طرف تبریز به شهرستان سلماس عازم بوده مشکوک شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم‌نیوز،,  ,

وی تصریح کرد: بنابراین ماموران خودروی خودرو را مورد بازرسی قرار داده و در حین بازرسی از آن تعداد ۱۹ راس دام زنده از نوع گاو کشف و به جهت عدم ارائه مجوز حمل وگواهی بهداشتی از مراجع قانونی به ظن قاچاق کشف و ضبط نموده و گزارش را جهت رسیدگی واظهارنظر قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان سلماس ارسال کردند.

,

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: متهم توسط شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالاوارز شهرستان سلماس احضار و دراظهارات خود ضمن قبول مالکیت کالاهای مکشوفه اعلام داشته دام ها را از یزد خریداری کرده و به دلیل قطع سامانه مجوز دستی اخذ نموده ام و پلاک ها در دستمان بوده و بر گوش دام ها نصب نشده و برابر مجوز جهت کشتار به شهرستان سلماس می بردم که توقیف شدند.

,

وی عنوان کرد: لذا مراتب از دامپزشکی استان استعلام که مرجع مذکور طی جوابیه ای اعلام داشته اولا دام‌های مکشوفه در زمان کشف فاقد پلاک بوده و تعداد ۱۵ عدد پلاک غیر مرتبط در داخل کیسه حمل می‌کردند و ثانیا در زمان کشف مجوز دستی ارائه شده که در آن تعداد و نوع جنس دام با تعداد و نوع دام مکشوفه مغایرت داشته بنابراین شعبه پس ازجری تشریفات قانونی و با توجه به عدم ارائه هرگونه مدارک و مجوز حمل و نقل و نگهداری و خرید وفروش و نیز عدم ارائه گواهی حمل دامپزشکی، اتهام وارده را دائر بر خرید،فروش و حمل یا نگهداری کالای موضوع قاچاق محرز و مسلم تشخیص داده و نامبرده را علاوه بر ضبط دام‌های مکشوفه به نفع دولت به پرداخت چهارمیلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

,

نجف‌زاده درخاتمه ازشهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به قاچاق کالاوارز موضوع را از طریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویاتلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان و یا ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه باقاچاق کالاوارز استان گزارش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه