اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی:

معاندین و بدخواهان نظام در پی سوء استفاده از فوت مهسا امینی هستند/ ضربه دشمن از مقاومت مردم و شکوه اربعین حسینی

معاندین و بدخواهان نظام در پی سوء استفاده از فوت مهسا امینی هستند/ ضربه دشمن از مقاومت مردم و شکوه اربعین حسینی
حجت الاسلام مشرفی گفت: معاندین، دشمنان و بدخواهان از اتفاق فوت خانم امینی سوء استفاده کرده و با آتش زدن آیات حجاب و مسائل دیگر ایجاد شده به دنبال پیشبرد اهداف شوم و پلید خودشان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان، در مورد دروغ پردازی و هیجان زدگی برخی افراد و رسانه ها در موضوع فوت خانم مهسا امینی، اظهار کرد: یک دعایی داریم با این مضمون که پروردگارا حق را آنگونه که هست به ما نشان بده تا از آن پیروی کنیم و باطل را به همان شکل باطل به ما بشناسان تا از آن دوری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان,

وی افزود: در قضیه فوت خانم امینی که اتفاق افتاده کدام انسان آزاده و حق طلبی است که از فوت یک انسان دیگر متاثر نشود.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی بیان کرد: در موضوع فوت خانم امینی که هموطن جوان ایرانی ما بوده هر فردی از این اتفاق ناراحت میشود و طبیعتا مسئولان امر هم مانند سایر مسائلی که اتفاق می افتد در جست و جوی حقیقت مطلب برای اینکه واقعیت مشخص و برای مردم بیان شود، هستند.

,

حجت الاسلام مشرفی عنوان کرد: همه دستگاه های امنیتی، نظامی، بهداشتی، پزشکی و سایر در کشور در تلاش هستند تا از سلامت، آرامش و امنیت هموطنان خود حفاظت کنند.

,

وی اظهار کرد: این مطالب شعار نیست بلکه حقیقتی است که تجربه چهل ساله، تقدیم شهدای امنیت، سلامت و شهدای نیروی انتظامی این مسئله را ثابت می کند.

,

نیروی انتظامی افتخارش خدمت و تامین امنیت و سلامت جامعه است

, نیروی انتظامی افتخارش خدمت و تامین امنیت و سلامت جامعه است, نیروی انتظامی افتخارش خدمت و تامین امنیت و سلامت جامعه است,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: جمهوری اسلامی نیازی ندارد در این قضیه شعار دهد یا ادعا کند بلکه حقیقت میدانی و شهدایی که برای ایجاد امنیت، رفاه و آرامش آحاد جامعه تقدیم کرده خودش بهترین سند است برای اینکه نیروی انتظامی افتخارش خدمت کردن، تامین امنیت و سلامت آحاد مختلف مردم جامعه است.

,

حجت الاسلام مشرفی افزود: اما همانگونه که این مسئله برای مردم  ما کاملا روشن است یک چیز دیگری هم برای اغلب مردم ما کاملا روشن است که هیچ وقت دشمنی که دستش به خون مردم ایران و مظلومان غرب آسیا آغشته و آلوده است خیرخواه مردم ایران نبوده و نخواهد بود‌.

,

وی بیان کرد: این اسم رمزی که امروز دست اینها افتاده است بر اثر ضربه هایی است که از جبهه مقاومت دریافت کردند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: کسانی که حیات زندگی خود را در مقابله با اسلام، دین، حقیقت و عدالت طلبی میدانند و کسانی که از ایستادگی مردم مسلمان ضربه خوردند و جلوی زیاده خواهی، استعمار و چپاول گری آنها را امت اسلامی با ایستادگی، مقاومت و شهید دادن، حجاب و عفاف گرفتند، افرادی میباشند که به دنبال این هستند از هر ابزار غیر مستدل برای ترمیم ضرر و زیان خود استفاده کنند.

,

حجت الاسلام مشرفی بیان کرد: اتفاقی که برای هموطن ما مرحومه مهسا امینی افتاده یک ضایعه است که باید حقیقت معلوم شود که آیا کوتاهی وجود داشته یا نداشته و این در جای خود محفوظ است.

,

ضربه دشمن از مقاومت مردم و اربعین حسینی

, ضربه دشمن از مقاومت مردم و اربعین حسینی, ضربه دشمن از مقاومت مردم و اربعین حسینی,

وی عنوان کرد: اما این جوسازی، عملیات روانی و شبهه پراکنی که هم منافقین، سلطنت طلب ها، غربگرایان و افرادی که خیلی پایبندی به مسائل وطنی و دینی خودشان ندارند ایجاد کردند به این دلیل است که از جبهه مقاومت و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ضربه خوردند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی بیان کرد: امت شریف و ملت بزرگ ایران هیچ وقت در این نقشه و طرحی که دشمنان طراحی کرده و در بوق های رسانه ای خودشان می دمند قرار نخواهند گرفت.

,

حجت الاسلام مشرفی گفت: توصیه ما به مردم عزیز، جوانان، خواهران و برادران این است که تا وقتی مسئله ای کاملا شفاف و روشن نشده و دلیل قاطعی برای آن وجود ندارد تحت تاثیر شایعات و تبلیغات مسموم دشمن قرار نگیرند.

,

وی افزود: چرا این طرف قضیه که برای همه ما قطعی و روشن است را سند قرار نمی دهند. اینکه نیروی انتظامی این همه شهید برای حفظ امنیت و سلامت جامعه ما داده است را ملاک قرار نمی دهید؛ این را خطاب به آن افرادی می گویم که فریب نقشه های دشمن را می خورند.

,

افرادی که با ارشاد از نقشه دشمن نجات یافتند

, افرادی که با ارشاد از نقشه دشمن نجات یافتند, افرادی که با ارشاد از نقشه دشمن نجات یافتند,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: در بین افرادی که ارشاد شدند و میشوند مگر فقط خانم امینی حضور داشته است؟ این همه دخترانی که در شبکه آلوده دشمن قرار گرفته و توسط گشت ارشاد از طرح و نقشه دشمن نجات پیدا کردند چرا اینها را ملاک قرار نمی دهند.

,

حجت الاسلام مشرفی اظهار کرد: وقتی سندی در خصوص اینکه نیروی انتظامی و گشت ارشاد در این مسئله مقصر بودند وجود ندارد چه دلیلی دارد این همه هجمه به نیرویی که در حال خدمت است وارد می کنند چگونه می خواهند جلوی وجدان خود پاسخگو باشند.

,

وی عنوان کرد: آیا روح خانم امینی از اقدامات کسانی که در خدمت جبهه استکبار، استعمار، ظالمین و غاصبین ملت ایران هستند و نیروی خدوم و زحمت کش انتظامی را مورد هجمه قرار می دهند، راضی و خوشحال خواهد شد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی به آتش زدن آیات حجاب اشاره و بیان کرد: نقشه و طرح دشمن با تعرض به ساحت مقدس کتاب آسمانی قرآن کریم خودش را نشان می دهد.

,

حجت الاسلام مشرفی اظهار کرد: همین اتفاقی که در فتنه قبل اتفاق افتاد و وقتی، مردم صف خود را از معاندین جدا کردند که فتنه گران به ساحت مقدس امام حسین (ع) تعرض کردند.

,

معاندین و بدخواهان نظام در پی سوء استفاده از فوت مهسا امینی هستند 

, معاندین و بدخواهان نظام در پی سوء استفاده از فوت مهسا امینی هستند , معاندین و بدخواهان نظام در پی سوء استفاده از فوت مهسا امینی هستند ,

وی ادامه داد: امروز هم که اینها به ساحت مقدس قرآن کریم تعرض انجام دادند کاملا مشخص است که صحنه سازی و سوء استفاده معاندین، دشمنان و بدخواهان از اتفاق فوت خانم امینی است و اینها به دنبال پیشبرد اهداف شوم و پلید خودشان هستند و طبیعی است افرادی که با عدالت، حقیقت، معنویت و انسانیت میانه خوبی ندارد بلکه دشمن همه اینها است دنبال فرصتی باشد که از شرایط سوء استفاده کند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی تصریح کرد: بهر حال آنچه که امروز بسیار مهم می باشد هوشیاری آحاد ملت شریف، عزیز و سلحشور ملت ایران است و نتیجه تبیین و روشنگری که همیشه ما نیاز داشتیم و امروز در صحنه مقابله با جنگ رسانه ای و تبلیغات دشمن بیش از پیش به روشنگری نیاز داریم.

,

حجت الاسلام مشرفی در بحث حجاب، عنوان کرد: آزادی برای سعادت انسان خوب است اما آن آزادی که تبدیل به ضد خودش بشود یعنی انسان را در منجلاب تباهی و گمراهی و از هم پاشیدگی خانواده ها و بدبخت کردن جوانان قرار دهد به هیچ عنوان مورد تایید انسان عاقل و منطقی نخواهد بود.

,

وی با بیان اینکه در هیچ کشور دنیا آزادی مطلق وجود ندارد، بیان کرد: تمام کشورها برای پیشبرد اهداف خودشان یکسری مقررات و دلایلی دارند و چه قانون و ضابطه ای بهتر و بالاتر از قوانین اسلام عزیز که سعادت انسان و هدایت بشر و سعادت دنیا و آخرت را می خواهد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: بدحجابی و بی حجابی زمینه فساد، تباهی خانواده ها، جوانان و از هم گسیختگی جامعه را فراهم میکند در این شرایط کدام انسان عاقلی است که بپذیرد بی بند و باری و هر گونه که دوست دارد در جامعه حاضر شود و در این شرایط از خود نیز دفاع کند.

,

حجت الاسلام مشرفی بیان کرد: همانطور که در عرصه های مختلف ضوابط و مقررات داریم در عرصه پوشش جامعه هم طبیعتا ضوابط و مقرراتی لازم است برای اینکه آن جامعه انسجام، فعالیت و پویایی خودش را حفظ کند و بتواند به سمت آرمانها و اهداف بلند پیش برود.

,

وی افزود: در قالب جامعه ای که در آن بی بند و باری، فساد و از هم گسیختگی خانواده ها باشد پیشرفت و تحقق آرمانهای بلند دست یافتنی نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه