اخبار داغ

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تأکید کرد؛

لزوم ورود جدی دادستان کشور به جولان فتنه‌گران/ فرصت‌طلبان اصلاح‌طلب، عامل ترور امنیت روانی مردم در فضای مجازی هستند

لزوم ورود جدی دادستان کشور به جولان فتنه‌گران/ فرصت‌طلبان اصلاح‌طلب، عامل ترور امنیت روانی مردم در فضای مجازی هستند
احمد علی مقدم گفت: فرصت طلبان اصلاح طلب، عاملان ترور امنیت روانی مردم در فضای مجازی هستند؛ لذا یکی از حقوق مهم عامه مردم، مسئله‌ امنیّت روانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی مقدم در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با اظهار نظرهای دروغ و غیررسمی برخی مقامات اصلاح طلب و برخی خواص بی بصیرت با سوءاستفاده از ماجرای فوت "مهسا امینی"، گفت: مهسا امینی دختری از دختران ایرانی و یکی از نوامیس ما است که متاسفانه این موضوع طعمه‌ی مطامع سیاسی و جناحی اصلاح‌طلبان، منافقین و ضد انقلاب شده است.

وی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده امینی، بیان کرد: افرادی مثل جهانگیری و خاتمی و برخی عواملشان با ورود به این موضوع نه در پی احقاق حقوق زنان ایرانی بلکه بدنبال بهم ریختن آرامش روانی جامعه و ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند لذا این افراد و جناح هایی که عروسک خیمه شب بازی دشمن شده اند هیچ گاه دوست نظام و انقلاب نبوده اند و همیشه از کوچکترین فرصتی برای فتنه گری و تضعیف نظام استفاده می کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دروغ پردازان و فتنه گران اصلاح طلب و برخی ازخواص بی بصیرت با رسانه های معاند زبان دشمن شده اند، افزود: فضای مجازی کشور ما رها است و نظارت قانونی درخوری بر آن نمی شود بطوریکه هر از چندگاهی شاهد جولانگری دروغ پردازان و دامن زدن به شایعات در بستر این فضای یله هستیم که لازم است دادستان کشور در این خصوص ورود جدی داشته باشد زیرا این سودجویان و فتنه گران آرامش روانی مردم را بهم زده اند.

مقدم ادامه داد: باید به امثال جهانگیری گفت: که آیا شما همیشه دربرابر برخوردهای نامناسب و عدم رعایت کرامت و حرمت انسانی زنان و دختران جامعه موضع می گیرید؟ اگر این چنین است چرا در ماجرا قتل "میترا استاد" شما و هم حزبی هایتان کور و لال شده بودید؟ و چرا رئیس جمهور وقت و هم جناحتان در این خصوص هیچ برخوردی با قاتل نکرد که حالا مدعی برخورد قانونی مسئولان در این زمینه شده اید!

این فعال سیاسی با تاکید بر برخورد جدی با فیک نیوزها، مطرح کرد: فرصت طلبان اصلاح طلب، عاملان ترور امنیت روانی مردم در فضای مجازی هستند؛ لذا یکی از حقوق مهم عامه مردم، مسئله‌ی امنیّت روانی است که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مسئولین قوه قضاییه به جد، درخواست مجازات و برخورد با کسانی را داشتند که امنیت روانی مردم را هر روز با یک شایعه، دروغ و یک حرف هراس‌افکننده‌ای نشانه گرفته اند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان فرصت طلب با ادله صد من یک غاز، خون همسر بیگناه هم حزبیشان را پایمال کرده و قاتل را تطهیر می کنند و حالا با اهداف مغرضانه و متهم کردن نظام به شکنجه کردن و کشتن یک دختر جوان، دایه عزیزتر از مادر شده اند و طبق خواسته دشمن و منافقان، خون این دختر بیگناه را بهانه یاوه گویی های خود برای حمله به نظام می کنند بنابراین بسیار ضروری است که مردم شریف ما تفاوت این مواجهه ها و برخوردهای منفعت طلبانه را دقت کنند.

مقدم عنوان کرد: جریان فاسد و نفوذی اصلاحات با پروژه کشته سازی همچون فتنه 88 بدنبال کلید زدن فتنه ای دیگر است و با جریحه دار کردن احساسات مردم برای فشار به نظام برای عقب نشینی حکومت از قانون حجاب اسلامی تلاش می کنند چراکه هدفشان حمله و مخالفت با اسلام، انقلاب و حجاب است.

عصو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تمام عوامل دشمن از سلطنت طلب ها، تجزیه طلب ها، منافقان، شبکه های معاند، خودفروختگان و نفوذیان داخلی و خارجی، همگی برای بزرگ کردن و وارونه نمایی داستان فوت مهسا امینی تلاش می کنند لذا اینها نه نگران امنیت و آزادی دختران و زنان ایرانی هستند بلکه می خواهند از این آب گل آلود ماهی های مورد نظر خودشان که اعتصاب و اعتراضات مردمی و در نهایت ناآرامی و اغتشاش و سقوط جمهوری اسلامی است را بگیرند که باید با برخورد قانونی جلوی آنها را گرفت.

وی اذعان کرد: مردم فهیم ایران با هوشیاری و بصیرت لازم است با فتنه های این چنینی دشمنان برخورد کنند و خودزنی نکنند و همچنین دستگاه قضایی باید با جدیت و بدون اغماض دروغ پردازان درباره ضرب و شتم ساختگی مهسا امینی و جریان برانداز بنفش یعنی سرمایه‌های رژیم صهیونسیتی در ایران، برخورد قانونی کند تا هر موضوعی که در داخل کشور ما اتفاق می افتد ملعبه ای برای فتنه گری فرصت طلبان نشود و افکار ملت را درگیر و آشفته نکنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: دشمن با هوچی گری و کشته سازی بدنبال به حاشیه بردن دستاوردهای دولت انقلابی همچون عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری شانگ های، دستاوردهای منطقه ای و همچنین پیاده روی وحدت آفرین اربعین است؛ لذا نیروهای انقلابی و بصیر باید تلاش کنند تا در عملیات شناختی دشمن گرفتار نشوند و نهادهای انقلابی را تضعیف نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه