اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن در قضیه "مهسا امینی" به دنبال ایجاد آشوب است

دشمن در قضیه "مهسا امینی" به دنبال ایجاد آشوب است
ولی‌منش گفت: دشمنان در قضیه مهسا امینی به دنبال ایجاد آشوب هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عطا ولی منش در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: فضای مجازی به جولانگاهی برای تسویه حساب سیاسی تبدیل شده، علاوه بر اینکه دشمن هر ثانیه از این فضا بر علیه ارزش ها و آرمان انقلاب اسلامی توطئه چینی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در کنار این توطئه های خارجی که در بستر فضای مجازی انجام می گیرد، برخی از سیاسیون اصلاح طلب، اعتدال گرا، سلبریتی و ورزشکاران با سواستفاده از نام و شهرتی که از طریق همین مردم بi دست آوردند، آب در آسیاب دشمن می اندازند و اذهان عمومی را منحرف می کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی و رسانه با اشاره به فوت مرحومه امینی، عنوان کرد: متاسفانه برخی سیاسیون اصلاح طلب و سلبریتی ها بدون اطلاع از واقعیت ماجرا و با خط گیری از خارج و شبکه های معاند با سواستفاده از احساسات مردم به دنبال جو سازی در خصوص فوت خانم امینی در فضای مجازی شدند.

,

وی تصریح کرد: با توجه به عدم دانش سواد رسانه ای در میان قشر خاکستری، به صورت هدفمند در جهت ایجاد آشوب اجتماعی اقدام به شایعه پراکنی با عنوان ضرب و شتم خانم امینی در قالب گشت ارشاد توسط پلیس کردند.

,

ولی منش گفت: هر چند پلیس در راستای اطلاع‌رسانی شفاف فیلم مربوط به خانم امینی را منتشر کرد و به وضوح دیده شد این مرحومه به صورت سالم بدون اینکه علائمی از ضرب و جرح مشاهده شود، وارد کلاس توجیهی می شود و سپس در حین صحبت کردن از هوش می رود و به بیمارستان منتقل می گردد.

,

کارشناس مسائل سیاسی و رسانه بیان کرد: بیشتر ما، مصرف کننده صرف هستیم و به دنبال تحقیق در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی نیستیم و موج سواری انتقادی و منفی در فضای مجازی برای مخاطب ایرانی جذاب تر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه