اخبار داغ

مدرس دانشگاه:

آموزش‌های هیبردی در دوران پساکرونا نهادینه شود

آموزش‌های هیبردی در دوران پساکرونا نهادینه شود
مریم خدامی گفت: دوران پساکرونا آموزش ها هیبریدی می شود یعنی با تلفیق مجازی و حضوری بسته به نیاز دانشجو، کلاس برگزار می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم خدامی، مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: دوران پساکرونا آموزش ها هیبریدی می شود یعنی با تلفیق مجازی و حضوری بسته به نیاز دانشجو، کلاس برگزار می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: آموزش هیبریدی نیز در دوران قبل از کرونا در کشورهای پیشرفته دنیا وجود داشت.
,
 
,
خدامی افزود: هیچ گاه در دوران پساکرونا آموزش مجازی حذف نمی شود بلکه در صورت ضرورت مورد استفاده قرار می گیرد.
,
 
,
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: یک سال تمام طول کشید تا توانستیم آموزش های مجازی را در کشور نهادینه کنیم، زیرا قبل از کرونا آموزش مجازی به صورت بسیار محدود برگزار می شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه تولید محتوای آموزشی در فضای آنلاین نیازمند دوره های آموزشی است، گفت: برخی از اساتید خیلی سریع خودشان را با شرایط هماهنگ کردند و با تولید محتوای متنوع دانشجو را جذب کردند اما برخی از اساتید با ابن نوع آموزش به سختی ارتباط برقرار کردند.
,
 
,
خدامی ادامه داد: دانشجویان نیز از آموزش های هیبریدی استقبال می کنند، زیرا برخی از دروس اصلا احتیاجی به کلاس حضوری ندارد و کلاس آنلاین کاملا پاسخگوست.
,
 
,
این مدرس دانشگاه با بیان اینکه آموزش های هیبریدی هنوز در کشور به صورت کلی اجرایی نشده است، گفت: این مهم نیازمند به فرهنگسازی دارد و مسئولین آموزشی باید روی آن سرمایه گذاری کنند زیرا بسیاری از هزینه های آموزشی را کاهش می دهد.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم در زمینه آموزش با تنوع و خلاقیت بتوانیم همگام با کشورهای پیشرفته دنیا گام برداریم.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه