اخبار داغ

مسئول خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان:

۲هزار دانش‌آموز لرستانی مورد حمایت خیریه آبشار عاطفه‌ها قرار می‌گیرند

۲هزار دانش‌آموز لرستانی مورد حمایت خیریه آبشار عاطفه‌ها قرار می‌گیرند
بیرانوند گفت: امسال ۲ هزار و ۲۴۲ دانش‌آموز نیازمند لرستانی مورد حمایت خیریه آبشار عاطفه‌ها قرار می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نرگس بیرانوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان بر اساس روال سال‌های گذشته با فرا رسید ماه مهر به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌سرپرست کمک‌هایی اعطاء می‌کند و امسال نیز برای این دانش‌آموزان کمک‌ هزینه لباس فرم مدارس و لوازم التحریر در نظر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: ما در سطح استان ۲۰ دفتر خیریه داریم که از طریق این دفاتر کمک‌های مورد نظر را به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسانیم، برای مثال از طریق شبعه ایتام لوازم التحریر، لباس فرم و کیف برای دانش‌آموزان یتیم تهیه شد.

,

مسئول خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان عنوان کرد: مسئولان دفاتر مذکور برای تامین مایحتاج دانش‌آموزان از قبیل لوازم التحریر، کتاب و… با خیران صحبت می‌کنند و این لوازم را با کمک خیران تهیه می‌کنند و یا اینکه دانش‌آموزان برای تهیه لباس فرم به صورت رایگان یا نیم بهاء به مرکز تولیدی معرفی می‌شوند.

,

وی بیان کرد: بعضا تمامی ایتام تحت پوشش موسسه خیریه حامی دارند و از طریق این حامیان لوازم مورد نیاز آنها تامین می‌شود و کسانی هم که حامی ندارند موسسه نسبت به تامین نیازهای آنها اقدام می‌کند.

,

بیرانوند گفت: در مجموع امسال دو هزار و ۲۴۲ دانش‌آموز در سطح استان لرستان مورد حمایت خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان قرار می‌گیرند که تاکنون به تعدادی از این دانش‌آموزان خدماتی ارائه شده و برای مابقی آنها نیز تا اواسط مهر کمک‌هایی اعطا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه