اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

دشمن به بهانه زنان می‌خواهد فتنه خیابانی ایجاد کند

دشمن به بهانه زنان می‌خواهد فتنه خیابانی ایجاد کند
سهیلا مرتضایی گفت: دشمن می خواهد با دروغ مجازی، فتنه خیابانی ایجاد کرده و قشر خاکستری و غربگرایان داخلی را سوار بر این موج کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیلا مرتضایی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: جریان فوت مهسا امینی سوژه ای برای هجمه به حجاب به عنوان ارزش و تزریق روحیه نا امیدی از ابراز نارضایتی بانوان در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: دشمن می خواهد با دروغ مجازی، فتنه خیابانی ایجاد کرده و قشر خاکستری و غربگرایان داخلی را سوار بر این موج کند.
,
 
,
مرتضایی افزود: روسیاهی افرادی که در برابر آتش زدن قرآن سکوت می کنند و بر موج اقدام علیه مجریان امنیتی کشور سوار می شوند، تا ابد باقی می ماند.
,
 
,
وی با بیان اینکه غربگرایانی امثال معصومه ابتکار که نان این مملکت را می خورند اما هیزم در آتش دشمن می ریزند، تصریح کرد: ابتکار سال ها نان این مملکت را خورده است، اما امروز سوار بر موج معاندین شده و در صدد زیر سوال بردن مجریان قانون است.
,
 
,
این کارشناس گفت: آزادی ای که در کشور ما وجود دارد، مثال زدنی است و مانند آن در سراسر کشور وجود ندارد اما دشمن با جنگ رسانه ای بر آن است تا این واقعیت را وارونه جلوه دهد.
,
 
,
مرتضایی ادامه داد: بصیرت، مهمترین مولفه ای است که در فتنه های مختلف در ادوار تاریخ نجات بخش ملت ایران بوده و جریان غرب هیچ گاه نتوانسته به هدف خود در این فتنه ها برسد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه استقلال فضای مجازی یک ضرورت بی بدیل است، افزود: امروز دشمن به قدرت نظامی ما پی برده است و چون می داند از طریق جنگ سخت نمی تواند بر کشور ما غلبه کند، بنابراین به جنگ نرم و سایبری روی آورده است.
,
 
,
این کارشناس تاکید کرد: تمامی فتنه های دشمن در سال های اخیر سایبری بوده و موضوع مهسا امینی تنها بهانه ای برای ضربه زدن به نظام است اما خون شهدا مانع بزرگی بر این اقدام دشمن است.
,
 
,
مرتضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز، دشمن تمام توان و ظرفیت خود را برای جنگ نرم و سایبری به کار گرفته است، اما به برکت خون شهدا و سردارانی همچون سلیمانی ها، تمام این فتنه ها پایه های نظام را محکم تر می کند و با بصیرت مردم نقش های آنها بر هم می خورد.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه