اخبار داغ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

برگزاری جلسه احکام اعضای شورای عالی سینما در آینده نزدیک

برگزاری جلسه احکام اعضای شورای عالی سینما در آینده نزدیک
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جلسه احکام اعضای شورای عالی سینما در آینده نزدیک خبر داد و گفت: احکام اعضای شورای عالی سینما اعلام شد و به زودی جلسه برگزار خواهد شد که مقرر شده برخی جلسات آن با حضور رئیس جمهور برگزار شود.
[

به  گزارش خبرنگار سیاسی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هیات دولت  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احکام اعضای شورای عالی سینما اعلام شد و به زودی جلسه برگزار خواهد شد که مقرر شده برخی جلسات آن با حضور رئیس جمهور برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دستور تشکیل شورای عالی حج و زیارت از سوی رئیس جمهور

,

اسماعیلی بااشاره به اینکه رئیس جمهور دستور دادند شورای عالی حج و زیارت تشکیل شود، گفت: قرار است در شوراری عالی حج و زیارت آسیب‌شناسی اربعین امسال صورت گیرد. همچنین برنامه‌ریزی برای سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 

,
,

پرونده فوت مهسا امینی در حال بررسی است

,

وزیر فرهنگ و ارشاد در ادامه به فوت مهسا امینی اشاره کرد و گفت: همه ما از این اتفاقی که رخ داده ناراحت و متاثر هستیم؛ در واقع وزیر کشور و نیروی انتظامی مشغول بررسی این موضوع هستند و نتیجه گزارش مبنای تصمیم‌گیری خواهد بود.

,

اسماعیلی معتقد است: عده‌ای تلاش می‌کنند وحدت و انسجام ملی ما را مورد هوف قرار دهند و باید مراقب باشیم وحدت ما آسیب نبیند و ان‌شاءلله اتفاقات چند روز اخیر پشت سر گذاشته خواهد شد.
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه