اخبار داغ

استاندار کُردستان:

کار جهادی برای آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان/ تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات محرومیت زدایی

کار جهادی برای آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان/ تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات محرومیت زدایی
استاندار کردستان ضمن اعلام تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات محرومیت زدایی بر انجام کار جهادی برای آبرسانی به ۱۶۹ روستا در سطح استان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان کردستان که به موضوع آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی اختصاص داشت و به صورت زنده از صداوسیمای مرکز استان پخش می شد، گفت:یکی از مهمترین طرحهای محرومیت زدایی استان که توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دست اجرا است آبرسانی به ۱۶۹ روستا در یک بازه زمانی ۳۰ ماهه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی اضافه کرد: وزیر محترم نیرو در سفر اخیر خود به کردستان اعلام کرد که در صورت اضافه شدن روستاهای دیگر به این طرح، اعتبار آن را تامین خواهیم کرد.

,

زارعی کوشا اعتبار کم سابقه و تخصیص داده شده به جهاد آبرسانی به روستاهای استان را ۵۲۷ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود:این میزان اعتبار و تخصیص در میان طرحهای عمرانی استان بی سابقه است و لازم است تا پیش از شروع فصل سرما بخش بزرگی از کار انجام شود.

,

استاندار کردستان با بیان اینکه هم اکنون ۵۵ درصد از اعتبار پروژه دریافت و پیشرفت فیزیکی کار ۲۲ درصد است بر تسریع در اجرای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی تاکید کرد.

,

وی با بیان اینکه ما از قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی به عنوان مجری طرح انتطار کار جهادی داریم، گفت:در پروژه انتقال آب به سنندج از سد آزاد رکورد لوله گذاری ۶ کیلومتر در ماه ثبت شده است و با این اوصاف انتظار کار مشابه در آبرسانی به روستاهای استان را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه