اخبار داغ

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد؛

حمایت از طرح‌های سازمان‌های مردم‌نهاد چهارمحال‌وبختیاری

حمایت از طرح‌های سازمان‌های مردم‌نهاد چهارمحال‌وبختیاری
موعود بنیادی‌فر گفت: سازمان‌های مردم نهاد جوانان در چهارمحال و بختیاری اگر دارای طرح هستند به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند و طرح‌های این سازمان‌ها حمایت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موعود بنیادی‌فر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد جوانان اگر دارای طرح هستند به این اداره کل مراجعه کنند و طرح‌های این سازمان‌ها حمایت می‌شود.
وی افزود: با هدف توانمندسازی سمن‌های جوانان از طرح‌های سمن‌ها با موضوع ازدواج و جوانی جمعیت، ترویج گفتمان دینی، انقلابی و جهاد تبیین، فعالیت‌های جهادی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان و توانمندسازی و کارآفرینی حمایت می‌کنیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سمن‌های دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان می‌توانند با مراجعه به میز کاربری سمن از طریق سامانه saman.msy.gov.ir نسبت به ارائه طرح تا سقف 200 میلیون ریال اقدام و با همراه داشتن مستندات و اعتبارنامه سمن ضمن مراجعه به معاونت امورجوانان استان نسبت به دریافت فرم‌های مربوطه اقدام نمایند.
بنیادی فرد مهلت ارسال آثار را تا 22 مهرماه سال جاری عنوان و اضافه کرد: هر سمن دارای مجوز تنها می‌تواند یک طرح ارائه و تا سقف 200 میلیون ریال از تسهیلات استفاده کنند مشروط بر اینکه طرح‌های خود را در سال گذشته ارائه نکرده باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه