اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حاج قاسم‌ و صیاد شیرازی‌های ایران ناشناخته هستند

حاج قاسم‌ و صیاد شیرازی‌های ایران ناشناخته هستند
آیت الله عبادی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حاج قاسم‌ها و صیاد شیرازی‌های ناشناخته هستند چون راه یکی است درجات فرق می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروزدر دیدار با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی مستقر در خراسان جنوبی که در آستانه‌ هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در آیه ۳۰ سوره بقره آمده است که «و (به یاد آر) وقتی که پروردگارت فرشتگان را فرمود که من در زمین خلیفه‌ای خواهم گماشت، گفتند: آیا کسانی در زمین خواهی گماشت که در آن فساد کنند و خونها بریزند و حال آنکه ما خود تو را تسبیح و تقدیس می‌کنیم؟! خداوند فرمود: من چیزی (از اسرار خلقت بشر) می‌دانم که شما نمی‌دانید.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان مظهر اسماء الله می شود، گفت: اضداد بزرگترین عامل رشد و کمال انسان می شود چون آزمایش اینجا پیش می آید و خداوند بشر را برای امتحان آفریده است.

,

وی بیان کرد: کسی که با اختیار خودش راه فساد برمی گزیند «وَالَّذینَ کَفَروا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ الطّاغوتِ» است و کسی که با حسن انتخاب تابع حق است «الَّذینَ آمَنوا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ».

,

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه همواره این اصطکاک‌ها و اضداد نیازمند جهاد و دفاع است، ادامه داد: مسئله دفاع اجتناب ناپذیر است و براساس آیات قرآن اگر خداوند، بعضی از مردم را به وسیله بعضی دیگر دفع نمی‌کرد، زمین را فساد فرامی‌گرفت.

,

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه جهاد یکی از فروع دین است و حضرت حسین بن علی(ع) سمبل همه عالم در مقاومت در راه حق است، عنوان کرد: شهید حاج‌قاسم سلیمانی در نامه ای به خانواده‌اش می‌گوید من تصور ندارم که لباس نظامی را برای کشتن انسان‌ها بر تن کنم بلکه من لباس نظامی را پوشیدم تا انسان کُش ها را از روی زمین بردارم، این دیدگاه و مکتب حاج‌قاسم افتخاری برای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی بیان کرد: همه عالم منتظر هستند که از تاریکستان حکومت های غربی آزاد شوند حضرت مهدی(عج) برای تکمیل نسبت به این جبهه است.

,

آیت الله عبادی در پایان افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حاج قاسم‌ها و صیاد شیرازی‌های ناشناخته هستند چون راه یکی است درجات فرق می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه