اخبار داغ

عالم اهل تسنن تالش:

کسانی که پرچم کشور را آتش می زنند قطعا از مردم عادی نیستند/ اعمال رفتار قانونی در برابر آشوبگران و سو استفاده کنندگان ضروری است

کسانی که پرچم کشور را آتش می زنند قطعا از مردم عادی نیستند/ اعمال رفتار قانونی در برابر آشوبگران و سو استفاده کنندگان ضروری است
حجت الااسلام “عزت شیخ” عالم اهل تسنن و مدیر حوزه علمیه محمدیه تالش با بیان اینکه آن دسته از افراد که پرچم کشور یا قرآن را آتش می زنند قطعا از مردم عادی نیستند گفت: اینها فرصت طلبانی هستند که قصد سوءاستفاده دارند وگرنه مردم معترض به شعائر ملی مانند پرچم که هویت ملت است توهین نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عزت شیخ در گفتگو با ۸دی با بیان اینکه ناآرامی های ایجاد شده موجب ناامنی کشور می شود اظهار کرد: نباید با کسانی که علیه مردم و نظام هستند اقدام به کار غیرقانونی و غیراجتماعی کنیم بلکه باید به قانون تمکین کرد و منتظر شفاف سازی از سوی مسئولان ذی‌ربط بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
عالم اهل تسنن و مدیر حوزه علمیه محمدیه تالش با بیان اینکه یک جامعه زمانی موفق می شود که همه امور خود را بر اساس فرهنگ درست پیش ببرد افزود: اقدامات غیراخلاقی و غیرفرهنگی و آشوب طلبی زیبنده هیچ جامعه ای نیست.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه آن دسته از افراد که پرچم کشور و یا قرآن آتش می زنند قطعا از مردم عادی نیستند ادامه داد: اینها فرصت طلبانی هستند که قصد سوءاستفاده دارند وگرنه مردم معترض به شعائر ملی مانند پرچم که هویت ملت است توهین نمی کند.
,
 
,
این روحانی اهل سنت با تاکید بر اینکه هر کشوری یک نماد دارد و حفظ حرمت این نماد ضروری است خاطرنشان کرد: مردم عادی چنین رفتارهایی از خود بروز نمی دهند و این افراد نادان یا تحریک شده از سوی دشمنان خارجی هستند.
,
 
,
وی با بیان اینکه اعمال رفتار قانونی در برابر آشوبگران و سو استفاده کنندگان ضروری است گفت: خیلی ها منتظر سوءاستفاده از شرایط فعلی هستند و نیروهای امنیتی و انتظامی باید برای کنترل اوضاع از این تحرکات غیراخلاقی و غیرفرهنگی جلوگیری کند.
,
 
,
عزت شیخ با اشاره به اینکه همه دول جهان برای کنترل چنین مواردی قوانینی دارند عنوان کرد: ابتدا باید با معترضان تعامل و تسامح کرد و اگر این کار جواب نداد باید برخورد بازدارنده مناسب انجام گیرد تا منجر به سو استفاده و در نتیجه بی عدالتی نشود.
,
 
,
عضو مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه معترضان باید آرامش جامعه و امنیت کشور را در نظر بگیرند افزود: هیچ مشکلی با آشوب و اقدامات این چنینی حل نمی شود بلکه باید راهکار مناسبی برای هر مشکل پیشنهاد کرد و با دلسوزان و مسئولان مربوطه برای حل آن همکاری کرد و با افرادی که قصد تشدید مشکلات دارند نیز باید برخورد فرهنگی و در صورت لزوم برخورد حکومتی شود تا اوضاع تحت کنترل درآید.
,
 
,
وی تاکید کرد: اعتراضات باید به صورت مسالمت آمیز و در چارچوب قانون و حفظ شعائر دینی و اعتقادی و ملی انجام شود تا راهکار مناسبی برای رفع مشکلات پیدا کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه