اخبار داغ

از آتش به کشیدن مسجد و بانک و آمبولانس تا تخریب اموال مردم؛

روایت آتش افروزی اغتشاش گران در رشت/ آشوبگران قصد جان و مال مردم را دارند/ خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند + فیلم

روایت آتش افروزی اغتشاش گران در رشت/ آشوبگران قصد جان و مال مردم را دارند/ خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند + فیلم
آتش سوزی مسجد امام کاظم(ع)، آتش سوزی چهار دستگاه خودروی آتش نشانی، چهار دستگاه خودروی اورژانس و یک دستگاه اتوبوس سازمان انتقال خون، خسارت به واحدهای صنفی و بانک ها در خیابان بیستون و لاکانی رشت و جایگاه سوخت چمارسرا رشت گوشه ای از تخریب اموال عمومی و شخصی توسط اغتشاش گران در رشت بوده است همان ها که برخی منافق گونه آن ها را مدعیان آزادی و اعتراضات مدنی معرفی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش ۸دی، ماجرای مرگ ناگوار “مهسا امینی” در روزهای اخیر منجر به جریحه دار شدن احساسات مردم و اعتراضات آنان به روند حاکم بر گشت امنیت اخلاقی شد. مردم خواستار شفافیت موضوع شدند و از سویی دیگر بالاترین مقام اجرایی کشور با صدور دستوری خواستار بررسی فوری پرونده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
اما این موضوع خیلی زود منجر به سوءاستفاده دشمنان و تهییج افکار عمومی برای حضور در تجمعات غیرقانونی شد.
,
 
,
تجمعاتی که در ابتدا با عناوینی چون اعتراضات مدنی شکل گرفت اما خیلی زود منحرف شد و با آتش سوزی و تخریب اموال عمومی نقشه شوم دشمنان را برملا کرد.
,
 
,
۲۸ شهریور ماه بود که تجمعی در میدان مادر شهر رشت به بهانه مرگ مهسا امینی برگزار شد. تجمع کنندگان با شعارهای ساختارشکنانه سعی در برهم زدن نظم و امنیت را داشتند و تعدادی از آنان با سر دادن شعارهایی مبنی بر اینکه “گشت ارشاد بهانه است، هدف اصل نظام است” هدف شان را از این اعتراضات به ظاهر آزادی خواهانه فریاد می زدند.
,
 
,
, ,
 
,
در هیچ تجمع به ظاهر مدنی در دنیا، ماشین های آمبولانس و آتش نشانی که برای انتقال بیماران و پیشگیری از خطرات احتمالی به میدان می آیند مورد آسیب قرار نمی گیرند این در حالی است که برخی به ظاهر سلبریتی ها نیز نقش لیدری اغتشاشگران را بازی می کنند.
,
 
,
شب گذشته شاهد آتش سوزی خودورهای آمبولانس توسط اغتشاش گران در حوالی منطقه سبزه میدان رشت بودیم. کسانی که بهانه شان مرگ مشکوک “مهسا امینی” بوده حال خود قصد جان و مال مردم را کرده بودند و به دستگاه های خدمات رسان به مردم آسیب می زدند.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
مدعیان اعتراضات مدنی مسجدی در رشت را به آتش کشیدند
, مدعیان اعتراضات مدنی مسجدی در رشت را به آتش کشیدند,
 
,
اغتشاش‌گران مسجد امام موسی کاظم را نیز در سبزه میدان رشت به آتش کشیدند. این مسجد در سال‌های اخیر با نذورات و کمک‌های مردمی بازسازی شده بود.
,
 
,
در فضای مجازی قرآن را پاره می‌کنند و در فضای حقیقی مسجد را آتش می‌زنند، چون “مهسا امینی” بهانه‌ای بیش نبود، این‌ها با اصل دین و نظام مشکل دارند.
,
 
,
, ,
 
,
به آتش کشیدن شعبه بانک پاسارگاد در رشت توسط اغتشاش گران
, به آتش کشیدن شعبه بانک پاسارگاد در رشت توسط اغتشاش گران,
 
,
اغتشاش‌گران بعد از آتش زدن ماشین مردم و ۲ دستگاه آمبولانس، شعبه بانک پاسارگاد را در رشت به آتش کشیدند. منافق گونه اموال مردم را آتش می‌زنند و مدعی دفاع از ملت می‌شوند!
,
 
,
 
,
, ,
 
,
شکستن شیشه بانک سپه شعبه یخسازی رشت و تخریب عابربانک ها توسط آشوبگران و اغتشاش گران ضد منافع ملی
, شکستن شیشه بانک سپه شعبه یخسازی رشت و تخریب عابربانک ها توسط آشوبگران و اغتشاش گران ضد منافع ملی,
 
,
 
,
, ,
 
,
به آتش کشیدن اتوبوس انتقال خون در یخسازی رشت
, به آتش کشیدن اتوبوس انتقال خون در یخسازی رشت,
 
,
به آتش کشیدن اتوبوس انتقال خون در یخسازی رشت و سوزاندن موتورهای مردم نیز بخشی از تخریب اموال عموم توسط اغتشاش گران بود.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
جایگاه سوخت چمارسرا رشت و تخریب نازل های پمپ بنزین
, جایگاه سوخت چمارسرا رشت و تخریب نازل های پمپ بنزین,
 
,
, ,
 
,
 
,
اتمام حجت‌ پلیس گیلان با اغتشاشگران/ دستگیری ۶۸ نفر بدلیل اختلال در نظم و امنیت
, اتمام حجت‌ پلیس گیلان با اغتشاشگران/ دستگیری ۶۸ نفر بدلیل اختلال در نظم و امنیت,
 
,
جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه با توجه به اتمام حجت‌های انجام شده، در صورت تداوم فعالیت اغتشاشگران، پلیس از دیگر حربه‎‌های قانونی در اختیار خود استفاده خواهد کرد گفت: ۶۸ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در شهر رشت دستگیر شدند.
,
 
,
وی با بیان اینکه ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت شخصی و دولتی در دو روز گذشته توسط اغتشاشگران تخریب شده است عنوان کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت با هیچ کسی تعارف ندارد و با هماهنگی‌های انجام شده با مرجع قضائی برخورد با اغتشاشگران و متعرضان به حقوق شهروندان، قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.
,
 
,
این مقام انتظامی همچنین از ایراد خسارت به شیشه تعدادی از واحدهای صنفی و بانک ها در خیابان بیستون و لاکانی رشت و حریق یک باب مسجد در سبزه میدان و تخریب ۹ دستگاه خودروی امدادی شامل چهار دستگاه خودروی آتش نشانی، چهار دستگاه خودروی اورژانس و یک دستگاه اتوبوس سازمان انتقال خون خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اتمام حجت‌های انجام شده، در صورت تداوم فعالیت اغتشاشگران، پلیس از دیگر حربه‎‌های قانونی در اختیار خود استفاده خواهد کرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه خانواده ها باید پیامدهای قانونی و بلندمدت دستگیری و محکومیت را برای فرزندانشان تشریح کرده و نظارت بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند و مراقب تخلیه هیجانات فرزندانشان باشند افزود: بحمدالله تعداد زیادی از افراد و خودروهایی که در اغتشاشات اخیر نسبت به ایجاد بلوا و تخریب اموال دولتی شرکت داشتند شناسایی شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه