اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه البرز مطرح کرد:

اهداء جهیزیه به ۴۰ نوعروس نیازمند البرز در هفته دفاع مقدس/ اعزام ۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم

اهداء جهیزیه به ۴۰ نوعروس نیازمند البرز در هفته دفاع مقدس/ اعزام ۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم
سرهنگ احسان خورشیدی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۳۰ عنوان برنامه از جمله اهدا جهیزیه به نوعروسان نیازمند در البرز برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرهنگ احسان خورشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه البرز عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس، گفت: انقلاب ایران ادبیات مقاومت را به جهان صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
خورشیدی با اشاره به اینکه خون شهید سلیمانی رمز شکل گیری جبهه مقاومت شده است، افزود: هر جا که دفاع از حق باشد مقاومت دفاع حقیقی را شکل می دهد.
,
 
وی دفاع مقدس را مولفه ای ارتقاء سجایای معنوی مردم ایران دانست و اظهار داشت: علی رغم تحریم، ۴۲ سال در مواجهه با امپریالیسم و جبهه استکبار مقاومت کردیم.
,
,
 
,
خورشیدی با اشاره به اینکه دفاع مقدس به آزادسازی قدس ختم خواهد شد، تصریح کرد: پشتوانه سپاه مردمی بوده و ۳۰ عنوان برنامه در البرز برگزار خواهد شد.
,
 
,
وی گفت:  ۳۱ شهریور رژه نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با میزبانی ارتش در حصارک برگزار و عصر همان روز ۱۵۸ گلزار شهدا غبارروبی می شود.
,
 
,
خورشیدی به برگزاری گردهمایی ۴۰۰ خادم شهدا در امام زاده طاهر (ع) اشاره کرد و افزود: نمایشگاه دفاع مقدس در  فردیس، محمدشهر، مهرشهر، کرج و نظرآباد برپا می شود.
,
 
,
وی با اشاره به تجلیل از ۴۲۰ خانواده شهید، اظهار داشت: تجلیل از ۴۲ مدافع سلامت و اعزام ۴۲ کاروان از بسیجیان به باغ موزه دفاع مقدس تهران از دیگر برنامه ها است.
,
 
,
خورشیدی تصریح کرد: زنگ مقاومت در مدارس نواخته می شود و ۱۲۰۰ بسته نوشت افزار در اختیار دانش آموزان کم برخوردار قرار می گیرد.
,
 
,
وی با اشاره به تجلیل از ۴۲ دانش آموز و دانشجوی نخبه در البرز، گفت: ۴۲۰ موکب و ایستگاه صلواتی همزمان با شهادت امام حسن مجتبی (ع)  در استان برپا می شود.
,
 
,
خورشیدی به طبخ ۴۲ هزار غذا و توزیع در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: علاوه بر تجلیل از سربازان نمونه و اجرای رزمایش ثامن در فضای مجازی از دیگر برنامه ها است.
,
 
,
وی به اعزام ۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم، اظهار داشت: تجلیل از ۴۲ جهادگر و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در نظرآباد و فردیس در دستور کار است.
,
 
,
خورشیدی تصریح کرد: ۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار اهدا و همایش یادیاران با حضور ۲ هزار یادگار دفاع  مقدس در کرج برگزار خواهد شد.  
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه